عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد


سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار گلستان ، سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد .

بر اساس این حکم ، مجتبی جمالی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری کردکوی معرفی شد .

توسعه همه جانبه اساس كار دولت تدبير و اميد است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان درآيين توديع و معارفه فرماندار كردكوي توسعه را اساس كار دولت تدبير و اميد دانست و خاطرنشان كرد: توسعه همه جانبه در عرصه هاي سياسي، گردشگري، اقتصادي فرهنگي، اجتماعي و گردشگري از مهم ترين برنامه هاي دولت يازدهم مي باشد.

"علي اصغر طهماسبي" تغيير و تحول را از ويژگي هاي ذاتي هر دولتي دانست و گفت: انتخاب حق مردم است و وقتي مردم به گفتمان اعتدال رأي دادند ، ما هم به خواست مردم احترام مي گذاريم، لذا نبايد به اين تغيير و تحولات خورده گرفت و واكنش نشان داد.

وي ادامه داد: اگر امروز در مراسم توديع و معارفه فرماندار شركت كرده ايم و اين پرچم را از دست سرداري گرفته و به سردار ديگري واگذار كرديم صرفا به خواست شما مردم عزيز بوده و ما اين تغيير را به فال نيك مي گيريم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان بيان كرد: دولت يازدهم در بدو شروع بكار خود تمام قد ايستاده تا مشكلات اقتصادي و معيشت مردم را حل كند.

وي مذاكرات ايران با گروه ۵+۱ را خوشبينانه تلقي كرد و اظهار داشت: در مذاكرات ۵+۱ به توفيقات بسيار مهمي دست پيدا كرديم و علي رقم اينكه اين مذاكرات ادامه دارد مي بينيم بخش هايي از تحريم ها برداشته شده و در اين مدت كوتاه خيلي از شركت ها ، تجار و سرمايه گذاران كشورهاي اروپايي به كشور ما آمدند.

طهماسبي ادامه داد: برخي از بانكهاي ما در گذشته تحريم بودند و سرمايه گذاران نمي توانستند پولهاي خود را جابجا كنند اما امروز اين تحريم ها درحال رفع شدن هستند و بخش اعظمي از اين مشكلات حل در حال حل شدن است.

وي به تلاشهاي دولت در بحث مرحله دوم هدفمندسازي يارانه ها اشاره كرد و افزود: اگر دولت دكتر روحاني قصد سياسي كاري داشت مطمئنا مرحله دوم هدفمندي يارانه ها را به اجرا درنمي آورد.

معاون سياسي امنيتي استاندار بيان داشت: خيلي از مسئولين و مديران ما و حتي خدمتگذاران شما مردم در مجلس شوراي اسلامي بعضاً شايد ديدگاهشان اين نبود كه مرحله دوم هدفمندي يارانه ها اجرا شود ولي دولت با شجاعت تمام توانسته مرحله دوم هدفمندي يارانه ها را اجرا كند.

وي به دريافت يارانه نقدي توسط بيش از ۵ ميليون نفر از جمعيت واقعي كشور اشاره كرد و افزود: اگر در مرحله اول هدفمندي يارانه ها مديريت مي كرديم و حق دريافت يارانه را به كساني كه تحت پوشش بهزيستي، كميته امداد و نهاد هاي حمايتي و ساير اقشار كم درآمد جامعه مي كرديم اين اتفاق نمي افتاد كه بالاي ۵ ميليون نفر بيش از جمعيت كشور در مرحله اول يارانه دريافت كنند.

طهماسبي در ادامه سخنان خود ابراز داشت: در استان گلستان در ماه ۸۰ ميليارد تومان يارانه پرداخت مي كنيم و طي مدت ۳۴ ماهي كه گذشته و دولت يارانه پرداخت كرده، دولت مقدس جمهوري اسلامي ايران در استان گلستان ۳۲۵۰ ميليارد تومان يارانه پرداخت كرده است.

وي در پايان تأكيد كرد: اگر مسئوليتها و سمت هايي كه امروز در اختيار من و شماست در جهت عمران و آباداني كشور عزيزمان هديه نكنيم، در خسران و غفلت هستيم زيرامسئوليت گذراست و آن چيزي كه ماندني است اخلاق نيك مي باشد.

در اين مراسم مجتبي جمالي به عنوان فرماندار جديد كردكوي معارفه و از زحمات رمضانعلي الياسي فرماندار پيشين اين شهرستان تقدير بعمل آمد.

 

سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد

 

سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد

 

سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد

 

سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد

 

سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد

 

سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد

 

سرپرست جدید فرمانداری کردکوی منصوب شد

 


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2493
  • کد خبر : 702