عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شوراها امید به آینده ای بهتر را در مردم زنده کنند

چراغعلی:

شوراها امید به آینده ای بهتر را در مردم زنده کنند

 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: شوراها با تدبیر و درایت و همدلی امیدی به آینده ای بهتر را در مردم زنده کنند و با حضور در مساجد و استفاده از تریبونهای رسمی ، گزارش عملکرد خود را به طور منظم به مردم ارائه نمایند.

 عبدالرضا چراغعلی در مراسم بزرگداشت هفته شوراها در شهرستان گمیشان اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری بر فرهنگ و نظر به پیشینه فرهنگ غنی مردم گمیشان ، فرمانداریهای شهرستانها با هماهنگی با شوراها ، نسبت به احیاء سنت ها و فرهنگ مردم منطقه و معرفی آن اقدام نمایند.

وی ضمن گرامیداشت هفته شوراها از اعضای شورای شهر خواست که با تشکیل کمیته های تخصصی باحضور نخبگان مشکلات مردم منطقه و پیگیری کمیته های یادشده درخصوص مشکلات مردم راهکار ارائه نمایند.

آخوند حنفی، امام جمعه سیمین شهر نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته شوراها به سفارشات مقام معظم رهبری و آیات قرآنی در خصوص ضرورت توجه به شوراها اشاره کرد و از زبان مردم شهرستان گمیشان ازمدیرکل دفترامورشهری و شوراها خواست تا مشکلات کم آبی مردم منطقه را به اطلاع استاندار محترم و معاونینش برساند.

در ادامه این نشست ضمیر فرماندار شهرستان گمیشان با اشاره به برنامه های آتی برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در شهرستان تاکید کرد: شوراها باید از انجام کارهای سیاسی پرهیز نمایند.

مراسم بزرگداشت هفته شوراها در شهرستان گمیشان با حضور اعضای شوراهای شهر و روستا – روحانیون و ائمه جمعه و جماعات – مدیران شهرستانی و استانی در شهر سیمین شهر برگزار شد.


تأیید کننده خبر : بخشی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1565
  • کد خبر : 754