عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار بر ضرورت حمايت اسپانسرها از تيمهاي ورزشي استان تأكيد كرد


معاون استاندار بر ضرورت حمايت اسپانسرها از تيمهاي ورزشي استان تأكيد كرد

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان خواستار حمايت و مساعدت دستگاههاي اجرايي، كارخانجات و شركت هاي بزرگ استان جهت اسپانسري و حمايت از تيمهاي ورزشي استان شد.

 "علي اصغر طهماسبي" در جلسه اي كه به همين منظور در دفتر معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري برگزار شد خاطرنشان كرد: هدف از تشكيل اين جلسه ارائه راهكارهاي اجرايي جهت داشتن جامعه اي با نشاط و شاداب و رسيدن به اهداف بزرگ در ورزش استان است.

 وي با بيان اينكه حمايت از ورزش، سبب پيشگيري از اضطراب و استرس جوانان جامعه مي شود تصريح كرد: ما از تمامي دستگاههاي اجرايي، كارخانجات و صاحبان صنايع، شركتها و ... دعوت مي كنيم تا حمايت از ورزشكاران استان را دغدغه خود بدانند و با ورود به اين عرصه حامي ورزشكاران و تيمهاي ورزشي استان باشند.

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار اضافه كرد: همه ما موظفيم تا جوانان را دريابيم و از ظرفيتهاي موجود در جامعه حمايت كنيم تا به جامعه اي آرماني و همراه با امنيت و آرامش برسيم.

 وي با اشاره به پتانسيل بالاي ورزشكاران استان گلستان در ورزش قهرماني خاطرنشان كرد: اميدواريم تا با حمايت اسپانسرها بتوانيم قهرمانان ورزشي بيشتري را با كسب مدالهاي رنگارنگ كشوري و جهاني در استانكلستان پرورش دهيم.

 طهماسبي در پايان خواستار حمايت ويژه فرماندار ، شوراي شهر و شهرداران گرگان و گنبد از تيمهاي بسكتبال شهرداري گرگان و واليبال گنبد شد.

 در اين جلسه همچنين مقرر شد براي قهرمانان استان با هماهنگي اداره كل ورزش و جوانان و مساعدت شوراي هماهنگي بانكهاي استان، تسهيلاتي در نظر گرفته شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1615
  • کد خبر : 766