عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایان ثبت نام فاز اول طرح کاروزی مشاغل دانش بنیان استان گلستان

مشاور علمی و فناوری استاندار گلستان :

پایان ثبت نام فاز اول طرح کاروزی مشاغل دانش بنیان استان گلستان

پایان ثبت نام فاز اول طرح کاروزی مشاغل دانش بنیان استان گلستان

 مشاور علمی و فناوری استاندار گلستان گفت: به اطلاع کلیه عزیزانی تاکنون موفق به ثبت نام کامل در سامانه طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات استان گلستان شده اند می رساند ثبت نام فاز اول به پایان رسیده است.

دکتر"علی اکبر جلالی " در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان اظهار داشت: در فاز اول مجموعا 5000 نفر از کارجویان دانش آموخته دانشگاهی در استان گلستان ثبت نام نموده اند که پس از ایجاد ساختارهای لازم و تامین بودجه، به ترتیب اولویت زمان ثبت نام، از طریق تماس تلفنی، برای امضاء قرارداد دعوت می شوند.

وی اعلام کرد: در مجموع از پنج هزار ثبت نام کننده ، دو هزار و 714 نفر زن و دو هزار و 286 نفر مرد می باشد.

وی افزود : بیشترین ثبت نام کنندگان به ترتیب شهر گرگان با 1732 نفر ،گنبد کاووس 508 نفر و آزادشهر با 465 نفر و کمترین آن به ترتیب شهر جلین با 3 نفر ، نگین شهر 6 نفر و سرخنکلاته 9 نفر بوده است.

مجری طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات استان گلستان بیان کرد: به زودی جلسه توجیهی برای کلیه ثبت نام شده ها انجام خواهد شد .

جلالی اضافه کرد: پس از جایابی افرادی که در فاز اول ثبت نام کرده ‏اند، ثبت نام فاز دوم، احتمالا از مهرماه سال 1393، انجام خواهد شد.

مشاور علمی و فناوری استاندار گلستان از کلیه عزیزانی که در این سامانه ثبت نام نمودند تشکر کرد و یادآورشد: لطفا از هرگونه تماس با استانداری و سایر سازمانهای دولتی استان گلستان خودداری شود.


تأیید کننده خبر : بخشی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .