عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان آمادگی پذیرش سرمایه گذاران خارجی را دارد

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار گلستان:

گلستان آمادگی پذیرش سرمایه گذاران خارجی را دارد

گلستان آمادگی پذیرش سرمایه گذاران خارجی را دارد

 معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار گلستان اظهار کرد: گلستان آمادگی پذیرش و سرمایه گذاری کشورهای همسایه را دارد و بر این باوریم که استفاده متقابل از ظرفیت ها و امکانات موجود موجب رشد و توسعه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مهندس علی مرگدری در دیدار با هیات رسانه ای کشور جمهوری آذربایجان گفت: خوشبختانه بین دو کشور ظرفیت بالایی برای تعاملات وجود دارد و ما امیدواریم پس از سرمایه گذاری کشورهای عمان، ترکیه، قزاقستان و عراق شاهد حضور سرمایه گذاران جمهوری آذربایجان نیز باشیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بر استفاده ظرفیت های کشورهای پیرامون تاکید دارد، گفت: برای استفاده از ظرفیت ها باید زیرساخت های لازم ایجاد شود و خوشبختانه رشد ایجاد زیر ساخت ها در استان به گونه ای مطلوب است.

مهندس مرگدری همچنین با اشاره به کردیدور ریلی شرق دریای خزر و مسیری که با کشورهای cis در حوزه تبادلات تجاری ایجاد شده، خاطر نشان کرد: برای تبادل خدمات بین ایران و کشورهای حوزه دریای خزر کریدوری تعریف شده که در آینده نزدیک، قریب به 20 میلیون تن کالا مبادله خواهد شد.

در ادامه معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار گلستان به سوالات هیات رسانه ای جمهوری آذربایجان پاسخ گفت و ابراز امیدواری کرد آنها بتوانند در این سفر به خوبی با پتانسیل های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و بازرگانی استان گلستان آشنا شوند و با توجه به تعاملات ملی روابطی نوین در تحولات و تبادلات دوکشور صورت گیرد.

لازم به ذکر است هیات رسانه ای کشور جمهوری آذربایجان شامل خبرنگاران شبکه تلویزیونی APA tv ، شبکه تلویزیون اجتماعی آذربایجان، شبکه رپورت tv و روزنامه نگار اخبار آذربایجان در سفری 4 روز به استان گلستان آمده اند و مقرر گردیده از اقصی نقاط استان دیدن کنند.

 

گلستان آمادگی پذیرش سرمایه گذاران خارجی را دارد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .