عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از خبرنگاران و عکاسان برتر استان تجلیل می شود

در دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان ؛

از خبرنگاران و عکاسان برتر استان تجلیل می شود

 مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان گفت : خبرنگاران و عکاسانی که بهترین عکس ،گزارش و تیتر خبری را در 3 موضوع دلخواه ارائه نمایند در کمیته داوری جشنواره روابط عمومی ها برتر ارزیابی و مورد بررسی قرار خواهند گرفت و از برترین ها در جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ " علی یازرلو " در نشست خبری با خبرگزاریهای استان اظهارداشت : دومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان گلستان در 8 خردادماه سال جاری در استانداری گلستان برگزار خواهد شد.

 وی افزود: در این جشنواره تعدادی از اساتید و چهره های شاخص روابط عمومی های استان به ارزیابی و داوری فعالیت های روابط عمومی دستگاههای اجرایی پرداخته و نفرات برتر را به جشنواره معرفی می نمایند.

 یازرلو تصریح کرد: خبرنگاران وعکاسانی که تمایل دارند در جشنواره شرکت نمایند آثار و مستندات خود را تا تاریخ 5 خرداد ماه به دبیرخانه جشنواره ، مستقر در دفتر روابط عمومی استانداری تحویل داده و رسید دریافت نمایند.

 مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان بیان کرد: همچنین از 3 روابط عمومی پیشکسوت هم در این همایش تجلیل می شود.

دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان ، دکتر علی اکبر جلالی مشاورعلمی وفناوری استاندار گلستان و بابک دربیکی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی سخنرانان ویژه این همایش هستند.

 


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .