عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از اسپانسرهاي ورزشي در استان حمايت مي كنيم

طهماسبی:

از اسپانسرهاي ورزشي در استان حمايت مي كنيم

 

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: از اسپانسرهاي ورزش استان حمايت مي كنيم.

 "علي اصغر طهماسبي" در جلسه اي كه به منظور حل مشكلات تيم واليبال جواهري گنبد برگزار شد اظهار داشت: گنبد پايتخت واليبال ايران است و ستاره هاي بزرگي چون فرهاد قائمي از اين شهرستان، امروز در عرصه هاي جهاني مي درخشند.

 وي با بيان اينكه امروز بودجه دولتي به تنهايي پاسخگوي ورزش كشور نيست يادآور شد: طي روزهاي گذشته همه شاهد بوديم كه تيمهاي بزرگ استقلال و پرسپوليس به پاشنه آشيل دولت تبديل شدند و با تدبيري كه در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت سرانجام پس از برگزاري جلسات متعدد، اسپانسرينگ اين تيمها مشخص گرديد و همه اينها نشاندهنده جايگاه والاي ورزش در بين جامعه ماست.

 معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ادامه داد: حال كه ما در استان گلستان افراد علاقه مندي چون آقاي جواهري داريم كه بدون هيچ چشمداشتي حاضر به صرف هزينه هاي ميلياردي از حساب شخصي خود هستند، نبايد در كارشان با موانع مواجه شوند.

 وي با تأكيد بر حمايت مسئولان شهرستان گنبد از تيم واليبال جواهري و فعاليتهاي در چهارچوب درآمدزايي و اشتغالزايي مالك اين تيم خاطرنشان كرد: موانع بايد مرتفع شود و براي اينكار مي توان خيلي جاها براي حل مشكلات، قانون را منعطف كرد تا موجب بهره مندي مردم شود.

 طهماسبي تصريح كرد: تيم واليبال جواهري گنبد يك ظرفيت بزرگ در شرق استان است زيرا اين تيم در هر بازي نزديك به ۵ هزار جوان مشتاق را به سالن مي كشاند و بيش از ۲۰ ساعت از بازيهاي اين تيم بصورت زنده از رسانه ملي پخش مي شود.

 وي افزود: ما بايد از اين فرصت استفاده كنيم و دست سرمايه گذار و مالك اين تيم و ساير افرادي كه بدون چشمداشت و صرفاً بدليل علاقه مندي به شهر خود وارد عرصه ورزش شده و چنين فرصت گرانبهايي را براي جوانان شهر خود فراهم مي آورند، به گرمي بفشاريم و در كنار آنها از هرگونه حمايتي كه از دستمان بر مي آيد دريغ نورزيم.

 در ابتداي اين جلسه پاشا مديركل تربيت بدني استان با بيان اينكه تيم واليبال جواهري گنبد كاووس يك باشگاه سازنده در كشوراست گفت: در آخرين اردوي تيم ملي واليبال نوجوانان از ۵۲ ملي پوش دعوت شده به اين اردو تعداد ۲۱ نفر از استان گلستان حضور داشتند كه ۶ نفر از اين عزيزان از اعضاي تيمهاي پايه واليبال جواهري گنبد هستند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1371
  • کد خبر : 801