عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روابط عمومی الکترونیک در عصر حاضر نه یک انتخاب بلکه یک الزام است

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان در شهرستان آزادشهر:

روابط عمومی الکترونیک در عصر حاضر نه یک انتخاب بلکه یک الزام است

روابط عمومی الکترونیک در عصر حاضر نه یک انتخاب بلکه یک الزام است

 به گزارش روابط عمومی شهرستان آزادشهر جلسه روابط عمومی های شهرستان با حضور شفائی فرماندار، یازرلو مدیر کل روابط عمومی استانداری و روابط عمومی ادارات شهرستان آزادشهر در محل  سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

شفائی نوده فرماندار آزادشهر ضمن خیر مقدم به مدیر کل روابط عمومی استانداری و حاضرین در جلسه خطاب به همه روابط عمومی ها بیان کرد: شما روابط عمومی ها چشم و چراغ مدیران  هستید که میتوانید با تلفیق علم و هنر رتبه های برتری را در شهرستان و استان کسب نمائید.

وی با بیان اینکه روابط عمومی می تواند یک رابط متقابل بین دولت و ملت باشد، افزود: با بکار گیری تمامی خدمات و فناوریهای جدید همان ارتباط نوین اطلاع رسانی ، نیازهای مخاطبین برآورده شود و همچنین پاسخگویی سریع می تواند به افزایش کارایی و شهرت سازمانها و ادارات کمک نماید.

یازرلو مدیر کل روابط عمومی استان در این جلسه از وظایف مهم روابط عمومی ها سخن گفت و خاطر نشان کرد : روابط عمومی باید همگام با تحولات و پیشرفتهای دنیا حرکت کند، تا از هیچ نو آوری و تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی دور نماند.

وی افزود: امرورزه کار روابط عمومی تنها با کارکنان سازمان و مشتریان و روزنامه نگاران مواجه نیست بلکه با کسانی که ممکن است از سراسر دنیا وارد سایت بشوند و درخواست اطلاعات داشته باشند روبه رو است .

یازرلو در ادامه خواستار تشکیل جلسات منظم هر ماه یکبار به شرط داشتن خروجی مثبت شد.

وی در پایان تأکید کرد: علم رسانی جدی گرفته شود چه بسا که ارزش هنری هم نقاط به یک اندازه است و انچه که ما را متمایز می نماید علم است براین اساس روابط عمومی الکترونیک در عصر حاضر نه یک انتخاب بلکه یک الزام است .

برزگر معاون فرماندار نیز در پایان جلسه گفت: وظیفه روابط عمومی این است که اتفاق خوب بیفتد و باید بدانیم که اتمسفر دنیا عوض شد و خیلی از ماها هنوز در این عصر عقب مانده ایم.

وی اطمینان خاطر داد که در آینده این جدیت در حوضه روابط عمومی های ادارات و اطلاع رسانی از خدمات دولت در  شهرستان ازادشهر لمس خواهد شد.

روابط عمومی الکترونیک در عصر حاضر نه یک انتخاب بلکه یک الزام است

 

روابط عمومی الکترونیک در عصر حاضر نه یک انتخاب بلکه یک الزام است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 947
  • کد خبر : 8140