عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش علمی و عملی روابط عمومی ها اهمیت ویژه ای دارد

یازرلو:

آموزش علمی و عملی روابط عمومی ها اهمیت ویژه ای دارد

آموزش علمی و عملی روابط عمومی ها اهمیت ویژه ای دارد

 مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با بیان این که بحث آموزش علمی و عملی روابط عمومی ها در شرایط فعلی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: روابط عمومی الکترونیک یکی از تازه‌ترین مباحث در ارتباطات است که تمامی حوزه‌های مربوط به خود را دچار تحولی عمیق خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی یازرلو در دیدار با شبیر دائمی، نماینده ستاد برگزاری هفته روابط عمومی کشور در استان گلستان از انتصاب یکی از مدرسان رشته ارتباطات به عنوان نماینده ستاد برگزاری هفته روابط عمومی کشور در استان گلستان اظهار خوشحالی کرد.

وی افزود: استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی سبب ارتقاء سطح کیفی و کمی کارکردها در حوزه فعالیت روابط عمومی‌ها شده است و از طرفی روابط عمومی الکترونیک را می‌توان یکی از پیش‌شرط‌های مهم برای تحقق دولت الکترونیک دانست ، لذا مدیران روابط عمومی نمی‌توانند نسبت به این درخواست‌ها و تحولات بی تفاوت باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان، اختصاص یک هفته به گرامی‌داشت حرفه و هنر روابط‌عمومی توسط ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی را ارزنده و مؤید ظرفیت این حوزه دانست و اظهار امیدواری کرد: برنامه‌های هفته روابط‌عمومی سال 94 منجر به درک اهمیت موضوع آموزش نزد مدیران و کارکنان این حوزه شود.

یازرلو با تاکید بر این که روابط‌عمومی‌ها به عنوان حلقه‌های اتصال مردم و سازمان‌ها می‌بایست نقش حیاتی خود را در ایجاد ارتباط بیشتر و پیشرفته‌تر ایفا کنند خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌های الکترونیک فرصت‌هایی‌ را فراهم می‌سازند تا خدمات عمومی شهروندان بهبود یافته و با بهره‌گیری از فناوری‌های ارتباطی در هر ثانیه حجم عظیمی از اطلاعات را در دسترس مخاطبان قرار دهند.

وی تاکید کرد: تبدیل روابط عمومی سنتی به روابط عمومی الکترونیک یك ضرورت است و در این راستا باید یک تقویم آموزشی برای رسانه ها و روابط عمومی ها طراحی شود .

"شبیر دائمی" نماینده ستاد برگزاری هفته روابط عمومی کشور در استان گلستان نیز در این نشست به تشریح ضرورت‌های تشکیل ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی پرداخت و گفت : در دنیای معاصر، روابط عمومی ها، سازمان های ۲۴*۷ نامیده می شوند كه به معنی ۲۴ ساعت كار در هفته است.

به گفته وی، این البته به معنی الزام به حضور فیزیكی در محل كار نیست بلكه ارائه خدمات روابط عمومی الکترونیک است.

دائمی با بیان این مطلب که بنا به عقیده بسیاری از آگاهان در علوم ارتباطات، بحران بعدی روابط عمومی ها، كاركنان آموزش ندیده برای شرایط جدید است، از برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برگزاری هفته روابط عمومی در استان گلستان سخن گفت.

دائمی افزود : با توجه به حضور مدیران روابط عمومی توانمند در دستگاه های اجرایی استان و به منظور برگزاری باشکوه سومین هفته روابط عمومی که قرار است 27 اردیبهشت تا 2 خرداد سال آینده برگزار گردد، از توان همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی مخصوصا مدیران ، مدرسان و دانشجویان روابط عمومی در استان به منظور مشارکت در برگزاری و اجرای برنامه های هفته روابط عمومی در استان بهره خواهیم برد.

نماینده ستاد برگزاری هفته روابط عمومی کشور در استان گلستان تاکید کرد: روابط عمومی ها باید بتوانند گام به گام و در عین حال با سرعتی بیش از پیش روش های سنتی را کنار گذاشته و با استفاده از ابزارهای الکترونیک وظایف خود را انجام دهند.

به گفته وی، حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی در همایش روابط عمومی الکترونیک که با حضور فرهیختگان و اساتید برجسته روابط عمومی کشور در 27 اردیبهشت ماه سال 94 قطعا تاثیر بسزایی در نهادینه شدن روابط عمومی الکترونیک در استان گلستان خواهد داشت و باید از فرصت مناسب موجود برای اعتلای استان و تقویت روابط عمومی ها استفاده شود .

گفتنی است دهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک همزمان با سومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران اردیبهشت‌ماه 1394 برگزار می‌شود.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1492
  • کد خبر : 8162