عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع 1000بسته غذایی بین مسافران و سیل‌زدگان شرق گلستان

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان گلستان:

توزیع 1000بسته غذایی بین مسافران و سیل‌زدگان شرق گلستان

 مدیر کل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت : 1000 بسته غذایی تاکنون ازسوی جمعیت هلال احمر استان جهت امداد رسانی به مناطق سیل زده به ویژه مسافران و سیل‌زدگان شرق گلستان توزیع شده است.

مجتبی اکبری اظهار داشت : از دیگر خدمات ارائه شده ازسوی جمعیت هلال احمر استان انواع خودرو 30 دستگاه ، آب معدنی 1350 بطری ، ،کنسروجات 850 قوطی ، نان 610 قرص ،افراد حادثه دیده 990 نفر ، 470 نفر نیروی عملیاتی آماده باش ، 20تیم عملیاتی اسکان برای 700مورد و انتقال هوایی40نفر و عملیات زمینی و هوایی کماکان ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان هم در مناطق حادثه دیده گفت: بارش شدید باران که آب‌گرفتگی معابر و جاده‌های بین شهری استان را به دنبال داشت باعث توقف چندین ساعته مسافرانی که قصد عبور از استان گلستان را داشتند شده بود که جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان از همان ساعات اولیه اقدام به تقسیم بسته‌های غذایی شامل نان، خرما، آب معدنی، میوه و مواد لبنی بین مسافرانی که در محیط‌های امن از قبیل مدارس، زائرسرای امام هشتم (ع) و امامزادگان آقاامام اسکان داده شده بودند، کرد.

 حسین شکی خاطر نشان کرد: مقداری بسته غذایی هم از صبح امروز در مناطق سیل‌زده به ویژه سنچول‌محله آزادشهر و روستاهای خاندوز سادات، فاضل‌آباد آزادشهر، کومیان و قورچای در محدوده شهرستان آزادشهر و دارکلاته و جعفرآباد نامتلو در محدوده شهرستان رامیان بین مردم تقسیم شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان اضافه کرد: با توجه به اینکه سیل مناطقی از شهرها و روستاها را در بر گرفته و مناطق دیگر از سیلاب در امان مانده همکاری خوبی بین دوستان و آشنایان مردم سیل‌زده با آنان وجود دارد و بسیاری از سیل‌زدگان در منازل آشنایان خود اسکان یافته‌اند تا اوضاع منطقه زندگی آنها به حالت عادی برگردد.

شکی با اشاره به آماده‌باش کامل جمعیت هلال ‌احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان از شامگاه شب گذشته اذعان داشت: طبق مصوبه ستاد بحران این دو شهرستان و با عنایت به اخبار واصله از اداره هواشناسی تمهیداتی اندیشیده شده بود که ضررهای جانی و مالی این سیل به حداقل برسد و در حال حاضر هم نیروهای امداد و نجات در قالب تیم‌های پزشکی و خدماتی آماده کمک‌رسانی به افراد سیل‌زده این دو شهرستان هستند.

 


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .