عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاري آزمون مكاتبه اي دهياران در خرداد ماه سال جاري

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری :

برگزاري آزمون مكاتبه اي دهياران در خرداد ماه سال جاري

برگزاري آزمون مكاتبه اي دهياران در خرداد ماه سال جاري

 قاسم سمیعی گفت : چهارمین دوره آزمون مکاتبه ای دهیاران استان گلستان با هدف ارتقا سطح علمی دهیاران و آشنایی  در خرداد ماه سال جاری با حضور 830 دهيار در دو گروه دهياران حين خدمت و دهياران بدو خدمت به صورت غير متمركز و همزمان در 14 شهرستان استان برگزار مي گردد.

وی با اشاره به اینکه این طرح بر اساس دستور العمل سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور می باشد،اظهارداشت: منابع آموزشي آزمون مكاتبه اي از CD کتابخانه دیجیتال دهیاریها می باشد که شامل دو بخش است، یک بخش مقالات آموزشی 40 شماره ماهنامه دهیاریها برای دهیاران حین خدمت و 5 عنوان کتب آموزشی برای دهیاران بدو خدمت می باشد.

 مدیرکل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری افزود : مهمترین محور های آموزشی آن مديریت بحران روستایی ، آشنايي با طرح ها و پروژه هاي عمراني روستايي ، فضاي سبز روستايي ، مديريت روستايي ، اقتصاد روستايي ،‌مديريت پسماند و گردشگري مي باشد.

 وی ادامه داد : از 6 نفر از برگزيدگان برتر آزمون در هر گروه (سه نفر دهيار حين خدمت و سه نفر دهيار بدو خدمت) كه بالاترين امتياز در هرگروه را اخذ نموده اند تقدير بعمل مي آيد و 10 نفر برتر نیز برای شرکت در آزمون مکاتبه ای کشوری به سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور معرفی خواهند شد.

 


تأیید کننده خبر : دنکوب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .