عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره کشوری فرهنگی و هنری نماز 21 خرداد در گرگان برگزار خواهد شد

در جلسه معاون استاندار و معاونین ستاد اقامه نماز کشور بیان شد:

جشنواره کشوری فرهنگی و هنری نماز 21 خرداد در گرگان برگزار خواهد شد

جشنواره کشوری فرهنگی و هنری نماز 21 خرداد در گرگان برگزار خواهد شد

در دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و معاون آموزش، فرهنگ و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور، 21 خردادماه جاری بعنوان تاریخ برگزاری جشنواره کشوری فرهنگی هنری نماز، در گرگان انتخاب شد.

"مسعود سرگزی" معاون آموزش، فرهنگ و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در این دیدار گفت: امسال اقبال بسیار خوبی از جشنواره صورت گرفته و آثار بسیار ارزشمندی به بخش مسابقه ارسال شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در این جشنواره از داوران برجسته کشور در حوزه سینمایی و هنری استفاده کرده ایم که حضور فیلم سازان برجسته ای چون حبیب الله بهمنی و جمال شورجه و آقای جابر قاسم علی از بهترین نویسندگان سینما و تلویزیون ایران ، از جمله این شخصیتهاست.

معاون آموزش، فرهنگ و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: در بخش سینمایی کار داوری ها به پایان رسیده و در بخشهای دیگر نیز بزودی نتایج مشخص خواهد شد اما اسامی منتخبان و برگزیدگان در آیین اختتامیه جشنواره و همزمان با تقدیر از این عزیزان هنرمند اعلام خواهد شد.

وی از حضور حجت اسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در آیین اختتامیه جشنواره خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری جشنواره گردهمایی سالانه مدیران ستاد اقامه نماز استانهای کشور نیز در گرگان برگزار خواهد شد و تمامی برنامه های مربوط به آیین اختتامیه از شبکه های مختلف بصورت زنده پخش خواهد شد.

سرگزی در ادامه، اکران فیلمهای برگزیده جشنواره فرهنگی و هنری نماز به همراه جلسات نقد و پرسش و پاسخ با عوامل تولید فیلمها را در سینماها و مراکز فرهنگی استان، از دیگر برنامه های مهم جشنواره در گرگان برشمرد.

وی با بیان اینکه گرگان در زمان برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز میهمان شخصیتهای برجسته هنری کشور خواهد بود، از حضور"مجید مجیدی" کارگردان بزرگ و سازنده آثار ارزشمند سینمای ایران و قدردانی از وی، در آیین اختتامیه جشنواره خبرداد.

"علی اصغر طهماسبی" نیز در این دیدار گفت: از مدتها قبل مقدمات برگزاری این جشنواره ارزشمند با درون مایه دینی، فرهنگی و هنری در استان کلید خورده و جلسات و اقدامات ارزشمندی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره در استان صورت گرفته است.

وی در پایان تأکید کرد: در بحث پشتیبانی هر گونه کمکی که از دستمان برمی آید در طبق اخلاص خواهیم گذاشت و به هیچ عنوان کارهایمان را به عنوان وظیفه سازمانی تلقی نکرده و هر قدمی که در این راه بر می داریم را وظیفه دینی خود دانسته، ضمن اینکه برگزاری این جشنواره فرصتی بسیار ارزشمند برای استان گلستان است که برکات زیادی را بدنبال خواهد داشت.

جشنواره کشوری فرهنگی و هنری نماز 21 خرداد در گرگان برگزار خواهد شد

 

جشنواره کشوری فرهنگی و هنری نماز 21 خرداد در گرگان برگزار خواهد شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .