عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از نگاه تشریفاتی به مشاوران جوان و سمن ها پرهیز شود

نصیبی:

از نگاه تشریفاتی به مشاوران جوان و سمن ها پرهیز شود

از نگاه تشریفاتی به مشاوران جوان و سمن ها پرهیز شود

مشاور استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان گفت: از نگاه تشریفاتی به مشاوران جوان و سازمان های مردم نهاد پرهیز شود.

رئیس گروه مشاوران جوان استان اظهار داشت: با توجه به گسترش تحصیلات تکمیلی در بین جوانان، مسلط بودن آنان به علم روز و انگیزه بالای آنان در جهت مشارکت در ابعاد گوناگون، استفاده از توان، علم و انگیزه آنان، می تواند سبب ساز تسریع در روند توسعه استان شود.

علی نصیبی گفت: در این فرآیند، شرط اول این است که ابتدا تاثیرگذاری جوانان اعم از مشاوران جوان، فعالان سازمان های مردم نهاد، فعالان فرهنگی اجتماعی، دانشگاهیان و .... را باور کنیم و نگاه به آنان نه کلیشه ای و تشریفاتی بلکه براساس باور به آنان باشد.

مشاور جوان استاندار گلستان اظهار داشت: نمی بایست از میدان دادن به جوانان هراس داشته باشیم، بلکه باید گام به گام زمینه را برای نقش آفرینی بیش از پیش آنان مهیا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فاصله های فرضی با جوانان سبب واگرایی آنان شده و از آن سو ایجاد زمینه جهت مشارکت بیش از پیش آنان در فعالیت ها و فراهم کردن بستر برای نقش آفرینی این قشر پویا و خلاق در روند توسعه استان، نه تنها سبب کاسته شدن از بسیاری از مشکلات می شود بلکه زمینه توانمندسازی جوانان و پرورش نسلی با آینده روشن را فراهم خواهد کرد.

علی نصیبی گفت: اگر بخواهیم به توسعه دست پیدا کنیم نباید به توسعه نیروی انسانی بی توجه باشیم، بلکه باید فضا را برای نقش آفرینی جوانان، آزمون و خطای آنان و به تبع آن توانمندسازی و پرورش مدیران فردا فراهم کنیم.

رئیس گروه مشاوران جوان استان اظهار داشت: مدیری را می توان موفق نامید که به فکر آینده سازمان خود نیز باشد و زمینه مشارکت فکری همه نیروها علی الخصوص جوانان متخصص و باانگیزه را در جهت پویایی سیستم و خدمات رسانی بهینه فراهم کند. ما مدیری را موفق می دانیم که در کنار خود به نیروسازی و تربیت و پرورش مدیران جدید نیز اقدام کند.

وی متذکر شد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، ایجاد تعامل بیش از پیش بین جوانان صاحبنظر و نخبگان جوان به عنوان عصاره ملت و مسئولان به عنوان نمایندگان دولت، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

مشاور استاندار گلستان گفت: توجه به فعالان جوان غیردولتی، بیش از این باید مورد توجه مدیران باشد. اینکه عده ای جوان در جهت پویایی فرهنگی اجتماعی جامعه داوطلبانه تلاش می کنند یک فرصت قابل توجه است که باید از آن نهایت استفاده را کرد.

علی نصیبی با اشاره به نیروی انسانی محدود و نبود اعتبار حوزه مشاوران جوان استانداری گفت: علیرغم این مشکلات، با نگاه مثبت دکتر صادقلو استاندار، همکاری برخی مسئولان و مشارکت جوانان، تشکیلات مشاوران جوان در سطح فرمانداری ها و ادارات و دانشگاه ها فعال است و جلسات کارگروه ها و نشست ها در حال برگزاری می باشد.

رئیس گروه مشاوران جوان استان اظهار داشت: محور همگرایی اصلی و حلقه اشتراک ما با جوانان استان، توسعه استان تاریخی و مستعد گلستان می باشد.

مشاور جوان استانداری گلستان گفت: امیدواریم چه در سطح استان و چه شهرستان ها، از ظرفیت مذکور نهایت استفاده شده و مدیران از بستر ایجاد شده چه در جهت پویایی سیستم و چه توانمندسازی جوانان، نهایت استفاده را بکنند.

در دومین جلسه شورای اداری استان در سال 94، علاوه بر دکتر صادقلو استاندار گلستان و معاونین ایشان، فرمانداران، مدیران کل و روسای سازمان ها، امامی و نظری مهر نمایندگان استان در مجلس، حضور داشته و رحیمی رئیس دیوان عالی محاسبات کشور و معاونین و مشاوران وی نیز به عنوان مهمان ویژه و کشوری حضور یافته بودند.

از نگاه تشریفاتی به مشاوران جوان و سمن ها پرهیز شود

 

از نگاه تشریفاتی به مشاوران جوان و سمن ها پرهیز شود

 

از نگاه تشریفاتی به مشاوران جوان و سمن ها پرهیز شود

 


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1712
  • کد خبر : 9092