عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد


اولین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد

اولین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد

اولین جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.

در این جلسه مسئولین کمیته های 7 گانه ذیل ستاد انتخابات استان شامل کمیته آموزش، کمیته فن آوری اطلاعات ، کمیته استعلامات و حراست، کمیته امنیت ، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته اطلاع رسانی و کمیته حقوقی ، احکام خود را دریافت نمودند.

رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه با اشاره به جدول زمانبندی برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: مهلت قبول استعفای داوطلبان حداکثر شش ماه قبل از انتخابات و تا تاریخ سوم تیرماه می باشد.

"علی اصغر طهماسبی" افزود: دستور شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان به مدت 7 روز و از تاریخ 28 /9 / 94 لغایت 3 /10 / 94 می باشد و به موازات ثبت نام از داوطلبین، هیأتهای اجرایی در استانها شکل گرفته و بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه ظرف مدت 5 روز از هر استعلام صورت می گیرد.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی در تاریخ 27 بهمن ماه اسامی قطعی نامزدهای تأیید شده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه اعلام خواهد شد و یک روز بعد این اسامی توسط فرمانداران حوزه های انتخابیه در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها را از تاریخ 29 بهمن لغایت 5 اسفند اعلام کرد و افزود: روز 6 اسفند زمان ممنوعیت هر گونه فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها و طرفدارانشان خواهد بود و به امید خداوند متعال روز جمعه 7 اسفند ماه 94 با حضور حداکثری و فراوان مردم پای صندوق های اخذ رأی، حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب رقم خواهد خورد.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به گفت: انتظاری که داریم این است که اعضای ستاد انتخابات استان کارها را تنها در چهارچوب وظایف کمیته ها نبینید و نسبت به برگزاری انتخابات خودتان را مسئول بدانید.

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: پیرامون اخبار و شایعات در حوزه های انتخاباتی، حتماً این اخبار توسط فرمانداریها و اعضای کمیته ها به دبیرخانه ستاد انتخابات استان اطلاع رسانی شود تا بصورت هفتگی این اخبار به وزارت کشور منعکس گردد.

وی در پایان خطاب به گروهها و تشکل های سیاسی استان، گفت: هر سخنرانی که توسط تشکلهای سیاسی به استان دعوت می شود، چنانچه بخواهد از خطوط قرمز نظام عبور کرده یا با سخنان نسنجیده فضای سیاسی استان را ملتهب نماید، قطعاً با برخورد جدی و قاطع مسئولان استان مواجه خواهد شد.

اولین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد

 

اولین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .