عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت تدبیر و امید به حوزه جوانان نگاه ویژه ای دارد

نصیبی:

دولت تدبیر و امید به حوزه جوانان نگاه ویژه ای دارد

دولت تدبیر و امید به حوزه جوانان نگاه ویژه ای دارد

 مشاور استاندار گلستان گفت: دولت تدبیر و امید به حوزه جوانان نگاه خاص و ویژه ای دارد.

 "علی نصیبی" اظهار داشت: در آغازین روزهای فعالیت دولت، به جهت کوچک سازی سیستم و جلوگیری از موازی کاری، شایعاتی در رابطه با حذف پست مشاور جوان شنیده می شد لیکن هر چه که به جلو پیش می رویم در می یابیم این دولت، فارغ از شعار، نگاه مثبت، ویژه، و مبتنی بر برنامه ای به بحث جوانان دارد.

 مشاور استاندار گلستان در امور جوانان افزود: باید در حوزه جوانان از انجام کارهای نمایشی پرهیز کرده و به صورت نظام مند و با استفاده از همه ظرفیت ها، در راستای بهبود وضعیت جوانان استان گام برداریم.

 وی که در نشست هم اندیشی با هفتاد نفر از جوانان فعال حوزه های مختلف استان سخن می گفت افزود: یکی از تاکیدات دکتر صادقلو استاندار گلستان، شناخت جوانان مستعد استان در حوزه های گوناگون و ایجاد زمینه لازم برای حضور بیش از پیش آنان در عرصه های اجتماعی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و البته مباحث مرتبط با توسعه استان می باشد.

 علی نصیبی اظهار داشت: حوزه مشاور جوان سعی دارد به جهت شناخت جوانان صاحب اندیشه و مستعد، استفاده بیش از پیش از نظرات جوانان در روند برنامه ریزی، و ... به تناوب و به صورت مستمر اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی با جوانان فعال در زمینه های گوناگون کند.

 مشاور جوانان استاندار گلستان در بخشی دیگر از این جلسه گفت: متاسفانه گاه شناخت صحیحی از وظایف حوزه مشاور جوان وجود ندارد و بعضا برخی خواسته ها و مطالبات بسیار فراتر از وظایف قانونی و اختیارات ماست. در این بین منطقی آن است که در بیان خواسته ها و مطالبات، حوزه وظایف، تعداد نیرو، و میزان اعتبار را نیز مدنظر داشته باشیم.

 علی نصیبی گفت: متولی برخی درخواست ها و مطالبات، ستاد ساماندهی جوانان استان است که با مشارکت ادارات و دستگاه های محتلف و مرتبط، با دبیری اداره کل ورزش و جوانان فعالیت می کند.

 وی خاطرنشان کرد: هر چند که شاید حوزه مشاور جوان امکانات و اعتبار خاصی نداشته باشد اما اگر بتوانیم از ایده های جوانان و نیز پشتیبانی آنان بهره مند شویم می توانیم زمینه ساز اقدامات مثبتی شویم.

 علی نصیبی گفت: شادابی اجتماعی، مشارکت در صحنه و ... جوانان گلستان، سبب شد در انتصابات، بحث مشاور جوان مورد توجه گروه های فعال مختلفی باشد و نتیجه آن شد که با توجه به شعارهای دولت و دیدگاه مثبت استاندار، به این حوزه توجه خاصی صورت بپذیرد.

 وی افزود: با توجه به رصدی که داشته ایم وضعیت حوزه مشاور جوان در گلستان، نسبت به بسیاری از استان های دیگر مناسبتر بوده و مطمئن خواهم بود در ادامه مسیر با تداوم حمایت مسئولان استانی در جهت تحقق برنامه ها و نیز حضور در صحنه همه جوانان، شاهد اتفاقات مثبت زیادی خواهیم بود.

 مشاور استاندار گلستان گفت: این موضوع که بخواهیم ظرف چند ماه یا یک سال، بسیاری از مشکلات جوانان حل شود نگاه آرمان گرایانه بوده و سبب ساز دلسردی می شود. بلکه براساس واقعیات باید برنامه ریزی کرده و آن گاه از همه ظرفیت ها در جهت اجرای برنامه ها مدد بگیریم.

 وی افزود: ما برای تحول، به مشارکت، و همراهی همه جوانان استان نیاز داریم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1394
  • کد خبر : 948