عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاه ها و بانک ها با تولیدکنندگان مشفقانه برخورد کنند

استاندار گلستان:

دستگاه ها و بانک ها با تولیدکنندگان مشفقانه برخورد کنند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دستگاه ها و بانک ها با تولیدکنندگان مشفقانه برخورد کنند

 استاندار گلستان در جلسه ستاد تسهیل در سرمایه گذاری و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: باید دستگاه های اجرایی و بانک با نگاهی مشفقانه و حمایتی با تولیدکنندگان برخورد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با اشاره به قانون رفع موانع تولید تصریح کرد: این قانون نیازمند تشریح در افکار عمومی است و باید ظرفیت های خوب آن برای واحدهای تولیدی تشریح شود.

وی افزود : دستگاه های متولی در هر بخشی باید این قانون را برای بنگاه های اقتصادی مرتبط تشریح کنند تا آنان نیز اطلاعات لازم و ظرفیت های مقتضی را پیرامون فعالیت های خود بشناسند و نسبت به آن توجیه باشند.

وی با تاکید بر روح قانون رفع موانع تولید، خاطر نشان کرد: این قانون دو هدف اصلی رفع موانع تولید جهت بنگاه های اقتصادی و ایجاد پنجره واحد در امر سرمایه گذاری را دنبال می کند و نیاز است دستگاه های اجرایی نقطه نظرات خود را پیرامون تدوین آئین نامه های آن ارائه دهند.

استاندار گلستان با بیان اهمیت همراهی بانک ها در رفع موانع اقتصادی، خاطر نشان کرد: مدیریت استان همواره خود را در کنار بانک ها دانسته اما انتظار داریم بانک ها علی رغم تمامی مشکلات و تنگناهای موجود همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی ادبیات دولت را حمایت از سرمایه گذار دانست و افزود: در شرایط فعلی که یکی از دغدغه های اصلی استان اشتغالزایی است حمایت از سرمایه گذارانی که ایجاد اشتغال می کنند در اولویت قرار دارد و لازم است ما این اجازه ندهیم چراغ واحدهای تولیدی خاموش شوند.

دکتر صادقلو با اشاره به حساسیت اجرای قانون رفع موانع تولید، یادآور شد: قانون گویایی لازم را دارد و نسخه بومی آن دقیقاً اجرای قانون در ظرفیت استان است.

همچنین در این جلسه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به قانون 60 ماده ای رفع موانع تولید مصوبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این قانون به موارد متعدی نظیر بدهکاری واحدهای تولیدی به بانک ها، بدهی و مطالبات دولت از واحدهای تولیدی، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، معافیت های مالیاتی، استمهال بدهی واحد های تولیدی، تکالیف دولت، تامین اجتماعی و قانون کار و ... توجه شده و راهکارهای مناسب جهت رفع موانع دیده شده است.

حسینقلی قوانلو با تاکید بر ظرفیت های مناسب قانون رفع موانع تولید، خاطر نشان کرد: باید تمامی دستگاهها و روسای بانک های استان همکاری لازم را جهت عبور از موانع و مشکلات اقتصادی سال 94 داشته باشند چراکه یقیناً با توافقات هسته صورت گرفته در سطح بین المللی سال 95 شاهد رشد بیش از پیش اقتصاد و تولید داخلی و صادرات خواهیم بود.

لازم به ذکر است در این جلسه 5 تن از تولید کنندگان استان با حضور در جلسه به بیان مشکلات اقتصادی خود پرداختند و استاندار گلستان، مدیران دستگاهی مرتبط و مدیران عامل بانک ها راهکارهای رفع موانع تولید آنها را بررسی و دستورات لازم را ابلاغ کردند.

 

دستگاه ها و بانک ها با تولیدکنندگان مشفقانه برخورد کنند

 

دستگاه ها و بانک ها با تولیدکنندگان مشفقانه برخورد کنند

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .