عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وزیر کشور: دولت به دنبال زمینه سازی برای فعالیت تمام احزاب در چارچوب قانون است


وزیر کشور: دولت به دنبال زمینه سازی برای فعالیت تمام احزاب در چارچوب قانون است

وزیر کشور: دولت به دنبال زمینه سازی برای فعالیت تمام احزاب در چارچوب قانون است

 وزیر کشور گفت: دولت یازدهم به دنبال ایجاد فضایی آرام و زمینه سازی برای حضور و فعالیت تمام احزاب در راستای منافع ملی و چارچوب قانون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با علما و ائمه جمعه خراسان رضوی با تاکید بر حفظ انسجام و وحدت ملی افزود: سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران سردمدار حمایت از اسلام در منطقه و دنیا است،دشمنان و نظام سلطه تمام قد در مقابل اسلام در منطقه و جهان اسلام ایستاده اند.

وزیر کشور با اشاره به شرایط اسفناک و ملتهب در عراق، سوریه، غزه و افغانستان افزود: جنگ بین مذاهب اسلامی آخرین حربه دشمنان است که با تمام قوا و بسیج همه امکانات مادی، معنوی و رسانه ای در این مسیر سرمایه گذاری کرده اند.

وی گفت: به لطف خداوند تمام این شرارت، جنایت و تنشها به اثبات حقانیت اسلام ناب محمدی(ص) منجر خواهد شد و افکار عمومی دنیا، آزادیخواهان و مردم آزاده جهان پی خواهند برد که این خشونتها به دین مبین اسلام ربطی ندارد.

رحمانی فضلی به پیروزی سربازان دیپلماسی خارجی کشور نیز اشاره و بیان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و حمایت رهبر فرزانه نظام از دولت تدبیر و امید باعث شد تا گروه 1+5 که روزی میز مذاکره با ایران را ترک کرده بود از ایران برای حل و فصل موضوع هسته ای دعوت نماید که در مذاکرات شرکت کند و در مرحله نخست برای دستیابی به توافقی جامع فرصتی شش ماهه و در مرحله بعد فرصتی چهار ماهه برای مذاکرات تعیین کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای مطلوب دولت در حوزه اقتصاد نیز گفت: گام نخست در این حوزه دستیابی به ثبات نسبی و جلوگیری از رشد شتابنده تورم بود که دولت تدبیر و امید به موفقیتهای چشمگیری در این زمینه دست یافته است.

وزیر کشور افزود: در همین راستا تکمیل ظرفیتهای نیمه تمام در کشور و بسترسازی برای تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: تدوین و ارائه بسته سیاستهای خروج از رکود و تلاش برای تصویب آن در هیات دولت از جمله مواردی است که به منظور توسعه اقتصادی با جدیت دنبال می شود.

رحمانی فضلی افزود: تمام این دستاوردها در سایه امنیت پایدار و مردم محور محقق شده که این مهم به مدد هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و رصد دائمی فعالیتها و تحرکات دشمنان در آن سوی مرزها فراهم شده است.

 

وزیر کشور: دولت به دنبال زمینه سازی برای فعالیت تمام احزاب در چارچوب قانون است

 

وزیر کشور: دولت به دنبال زمینه سازی برای فعالیت تمام احزاب در چارچوب قانون است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2950
  • کد خبر : 1310