عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

استاندار گلستان:

فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

استاندار گلستان در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی استان اظهار کرد: فضای استان در سایه اقدامات و فعالیت های مستمر پلیس فضای آرامی است و این نشان از سخت کوشی نیروی انتظامی استان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو با تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم و هفته نیروی انتظامی و تسلیت بموجب جان باختگان حادثه «منا»، تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت نیروی انتظامی در عرصه استان با نگاه نرم افزاری است و توجه داشته باشید که اگر شما در عرصه نرم افزار قدرتمند شوید یقیقاً در ماموریت های خود بیش از پیش توفیق می یابید.

وی با بیان اینکه پلیس یکی از حلقه های بزرگ ارتباطی نظام با مردم است، گفت: باید یکی از پایه های اساسی کاری نیروی انتظامی مردمداری انقلابی باشد.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی در تعامل با مردم، خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم همدلی و همزبانی را بین دولت و مردم ایجاد کنیم یقیناً حوزه نیروی انتظامی یکی از برجسته ترین قلمروهای این ارتباط است.

استاندار گلستان رضایت مندی نیروی انتظامی را امری مهم دانست و افزود: باید مدیریت نیروی انتظامی مدیریتی رفیقانه با حفظ اصول باشد و در برخورد با مردم همواره چهره ی مهربانانه داشته باشند.

وی با تاکید بر بازآفرینی و تولید فکر جدید در پلیس، گفت: عرصه نیروی انتظامی باید عرصه تولید مستمر فکر و اندیشه باشد و همواره به سمت زنده بودن و پویایی حرکت کند.

دکتر صادقلو که در بین فرماندهان نیروی انتظامی استان سخن می گفت، تصریح کرد: شخصیت پلیس در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است که این شخصیت حاصل معرفت و دانایی است و در این راستا مطالعه نیروهای پلیس بسیار مهم است.

وی همچنین هفته نیروی انتظامی را زمانی برای تکریم و تحصیل دانست و یادآور شد: باید در این هفته از گذشته ها درس بگیریم و از آن به عنوان خط مشی آینده استفاده کنیم.

گفتنی است در ابتدای این جلسه فرمانده انتظامی استان با اشاره به شعار سال نیروی انتظامی با عنوان «اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش»، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به دنبال اقتدار نرم است و تلاش می کند مدلی برگرفته از مبانی دینی و آموزه های اسلامی را با حرکت در مسیر عقلانیت و تدبیر ایجاد کند.

سردار محمود میرفیضی با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاش دارد مشکلات امنیتی را به اجتماعی تبدیل کند، تصریح کرد: پلیس معتقد است باید ارتباط اجتماعی و مشارکت عمومی مردم افزایش یابد که با این تدبیر یقیناً مردم از وجود پلیس لذت می برد و احساس امنیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه افتخار ناجا دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است، یادآور شد: استفاده از ظرفیت های دانش آموزان، فرهنگیان، بازاریان ، دانشجویان و حتی پلیس افتخاری همه در راستای دفاع از حقوق مردم و بر اساس دانش روز صورت می گیرد.

فرمانده ناجای استان با اشاره به برنامه های هفته نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: در این هفته برنامه ها به دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شوند و طی آنها مراسماتی نظیر صبحگاه مشترک، نمایشگاه فضای مجازی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از خانواده ها، حضور فرماندهان و مسئولان ، ارتباط با مردم از طریق مساجد و مدارس و ... برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر 13مهرماه به عنوان روز نیروی انتظامی در تقویم آمده است و همه ساله فاصله 11 تا 17 مهر را با عنوان هفته نیروی انتظامی گرامی می داریم.

 

فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

 

فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

 

فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

 

فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

 

فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

 

فضای استان در سایه اقدامات پلیس، فضای آرامی است

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1412
  • کد خبر : 13136