عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات باشکوه پایه های امنیت ملی کشور را تقویت می کند

رحمانی فضلی در اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور؛

انتخابات باشکوه پایه های امنیت ملی کشور را تقویت می کند

انتخابات باشکوه پایه های امنیت ملی کشور را تقویت می کند

 وزیر کشور گفت: دانشگاه مرکز جوشش افکار، نشاط و پویائی سیاسی است و در فرایند برگزاری انتخابات، همکاری مثبت و مناسبی بین دانشگاه ها و گروه های سیاسی ایجاد شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ؛ وزیرکشور در اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه ها ، مراکز آموزش عالی ، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فن آوری که صبح امروز در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار شد، موقعیت علمی کشور در منطقه را عالی توصیف کرد و گفت : کشور در همه ابعاد در موضعی مقتدارنه و موفق قرار دارد و نقش مؤثر در تحولات منطقه ای و جهانی ایفا می کند .

 وزیر کشور بر تقویت اقتدارداخلی و قدرت ملی کشور تأکید کرد و گفت : اتحاد و انسجام در داخل کشور محور اصلی اقتدار داخلی است و کشور ما در بهترین وضعیت امنیتی در منطقه قرار دارد .

 رحمانی فضلی مجموعه اقدامات سیاسی کشور در سال برگزاری انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و افزود : انتخابات باشکوه، پایه های اقدامات سیاسی کشور را تقویت می کند و باید فضای سیاسی کشور را به گونه ای مطلوب مدیریت کنیم تا بتوانیم انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم .

 وزیر کشور بر تعامل و همکاری استانداری ها با دانشگاه ها و مراکز علمی کشور تأکید کرد و گفت : سیاست دولت تدبیر و امید توسعه محور است و امنیت پایدار و نشاط سیاسی در گرو دستیابی به توسعه همه جانبه در همه امور است .

 رحمانی فضلی بر اجرای عملی اقتصاد مقاومتی با محوریت مردم و تکیه بر توانمندی های داخلی تأکید کرد و

گفت : این مهم با ورود هدفمند بخش خصوصی ، بهره گیری از ظرفیت های داخلی و رونق صادرات محقق خواهد شد .

 وزیر کشور گفت : دولت در بخش اقتصاد مقاومتی، مصمم است تا این موضوع را با جدیت پیگیری کند و مشارکت مردمی از محورهای مهم پیشبرد آن محسوب می گردد .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2802
  • کد خبر : 13761