عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصوبات کارگروه رفع موانع تولید با قاطعیت عملی می شود


مصوبات کارگروه رفع موانع تولید با قاطعیت عملی می شود

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید با قاطعیت عملی می شود

استاندار گلستان در چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و موانع تولید استان اظهار کرد: با توجه انتظار دولت مبنی بر عدم تعطیلی واحدهای صنعتی فعال باید مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با قاطعیت عملیاتی شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو تصریح کرد: اراده ی کل استان برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی قرار گرفته و دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت های خود تا به امروز تلاش کرده با رونق تولید، اشتغالزایی، رفع رکود، مهارتورم و تسهیل در امر سرمایه گذاری موجبات رشد اقتصادی را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه مدیران باید با مدیریت خود مانع تعطیلی واحدهای تولیدی شوند، خاطر نشان کرد: مدیران باید بر روح قانون رفع موانع تولید مشرف باشند و باور به این قانون شرایط سرمایه گذاری را تسهیل کنند.

استاندار گلستان با حساس خواندن شرایط فعلی اقتصاد کشور و نیز طی شش ماه آینده بر لزوم توجه و حمایت ویژه از واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: با اجرایی شدن برجام و بسته اقتصادی دولت سال آینده سال پر رونقی برای اقتصاد و تولید خواهد بود.

دکتر صادقلو، فلسفه تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سوی دولت را حمایت از واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال پایدار دانست و افزود: دولت در قالب این کارگروه به دنبال رفع مشکلات تولید است و مصوبات آن نیز از سوی همه دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است.

وی همچنین تصریح کرد: سیاست دولت در این کارگروه واگذاری و تفویض اختیارات به استان ها می باشد و مدیران اجرایی باید مباحث قابل تفویض را رصد و برای تصمیم گیری به استانداری منعکس نمایند.

همچنین در این جلسه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گزارشی از مصوبات جلسات چیشین این کارگروه ارائه کرد و افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و مصوبات آن در سطح ملی به طور مستمر از طریق معاون اول ریاست محترم جمهوری دنبال می شود.

حسینقلی قوانلو با اشاره به شرایط ویژه کشور، خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی که به هر دلیل دچار مشکل شدند داشته باشند تا اقتصاد کشور از شرایط حساس فعلی به سلامت عبور کند.

در این جلسه که معاون اقتصادی استاندار و برخی مدیران کل و مدیران عامل بانک ها حضور داشتند مشکلات پنج واحد تولیدی گلستان که بیشتر در حوزه بدهی های معوق گاز، برق، مالیات، تامین اجتماعی، تسهیلات بانکی و جرائم آن بود مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع یا کاهش آن از سوی مدیران مربوطه تصمیماتی اتخاذ شد.

 

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید با قاطعیت عملی می شود

 

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید با قاطعیت عملی می شود

 

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید با قاطعیت عملی می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .