عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان برای تامین سرمایه در گردش صنایع استان قول مساعد داد


استاندار گلستان برای تامین سرمایه در گردش صنایع استان قول مساعد داد

استاندار گلستان برای تامین سرمایه در گردش صنایع استان قول مساعد داد

 استاندار گلستان تصریح کرد: در صورتیکه مدیران شرکتهای صنعتی و تولیدی این استان منابع مالی خود را در داخل استان هزینه کنند، از طریق بانکهای استان نیازهای آنها را تامین خواهیم کرد.

حسن صادقلو سه شنبه شب در پایان روز کاری و سرکشی خود از واحدهای تولیدی غرب گلستان در جمع کارآفرینان استان خطاب به آنان گفت: اگر قول دهید که سرمایه در گردش خود را به استان وارد کنید، ما نیز از بانک ها خواهیم خواست که در خصوص پرداخت بهنگام تسهیلات همکاری لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه در خصوص سود تسهیلات نیز نشستی با مدیران بانک ها خواهیم داشت، از نمایندگان مجلس خواست با بازنگری در برخی قوانین شرایط حمایت از تولیدکنندگان را تسهیل کنند.

استاندار خاطرنشان کرد: در خصوص استانداردها و رفع مشکلات نشستی با مدیر کل استاندارد گلستان خواهیم داشت و از فرماندار و سایر مسوولان بندرگز نیز می خواهم بطور جدی رفع مشکل در صدور پروانه ساخت کشتارگاه و مرغداری ها را پیگیری کنند.

در این دیدار، تعدادی از مدیران و تولیدکنندگان صنایع مختلف استان گلستان در گفت و گو با استاندار ضمن ابراز گلایه از همکاری نکردن بانک ها در پرداخت تسهیلات، از این مشکل به عنوان مهمترین دغدغه کاری خود یاد کردند.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 946
  • کد خبر : 1433