عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند اجرای طرح های صنعتی گلستان تسریع خواهد شد

وزیر صنعت معدن و تجارت در دیدار با استاندار گلستان عنوان کرد:

روند اجرای طرح های صنعتی گلستان تسریع خواهد شد

روند اجرای طرح های صنعتی گلستان تسریع خواهد شد

 وزیر صنعت معدن و تجارت در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: روند اجرایی طرح های بزرگ صنعتی گلستان شامل کارخانه های فولاد و gttp (تبدیل گاز طبیعی به پروپیلن) تسریع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، محمدرضا نعمت زاده در این دیدار که در تهران انجام شد، تصریح کرد: مطالعات طرح gttp (تبدیل گاز طبیعی به پروپیلن) توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) و همچنین مطالعات طرح کارخانه فولاد با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در حال انجام است.

وی افزود: یقیناً با تسریع در روند مطالعات طرح های صنعتی گلستان، اقدامات اجرایی به زودی انجام خواهد شد و وزارت صنعت، معدن و تجارت به شدت پیگیر مسائل مطالعاتی و اجرایی این طرح هاست.

همچنین در این دیدار استاندار با بیان اینکه گلستان از ظرفیت طرح های بزرگ صنعتی بی بهره است، یادآور شد: وجود طرح های صنعتی بزرگ نظیر کارخانه های فولاد و gttp (تبدیل گاز طبیعی به پروپیلن) می تواند در رونق اقتصادی و اشتغال استان نقشی بسزا داشته باشد.

دکتر صادقلو ضمن اشاره به همکاری های لازم وزارت صنعت، معدن و تجارت، خاطر نشان کرد: نگاه توسعه محور این وزارتخانه و شخص وزیر محترم می تواند موجب تسریع در اجرای این پروژه ها و توسعه صنعتی گلستان و دلگرمی مردم استان شود.

لازم به ذکر است کارخانه gttp (تبدیل گاز طبیعی به پروپیلن) و کارخانه 2 میلیون تنی فولاد از جمله طرح های بزرگی است که در دولت تدبیر و امید جهت رشد و توسعه گلستان مصوب گردیده و در آینده نزدیک اجرایی خواهند شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1269
  • کد خبر : 14534