عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت 5آذر و روز بسیج


پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت 5آذر و روز بسیج

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت 5آذر و روز بسیج

 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک یاد شهدای پنجم آذر گرگان را گرامی داشتند و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بنیان گذاری بسیج توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) پایه گذاری اجتماعی و فرهنگی در مسیر انسان سازی الهی بود.

مدرسه عشق انقلاب با تاسی از مکتب نجات بخش کربلای حسینی توانست با تمام توان در به ثمر رساندن دفاع مقدس و عبور از گذرگاه های سخت تاریخی نقشی ماندگار داشته باشد.

شجره ی طیبه ی انقلاب اسلامی با خودسازی، تقویت اراده و انگیزه و با اتکا به علم روز دایره ی اقدامات خود را فراتر از مرزهای های جمهوری اسلامی قرار داده و توانسته است اقدامات تابناک خود را به دنیا صادر کند.

یقیناً در شرایطی که جهان استکبار بفرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ایمان مردم را مورد تهاجم قرار داده، بسیجیان توانسته اند با اشاعه ندای دلنشین تفکر بسیجی و انقلابی دشمنان جمهموری اسلامی را ناامید و مایوس کنند.

بی شک همزمانی این روز با حادثه رشادت های مردمی پنجم آذر گرگان نشانه ای از تقارن روح مردمی بسیج با جان فشانی های انقلابیون در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی دارد و از این جهت جای بسی مباهات است که مردم این خطه روح همنوایی با انقلاب را در عمل به منصه ظهور گذاشته اند.

بسیجیان و مردم همیشه در صحنه گلستان با اتکا به تفکر بسیج و با ترویج فرهنگ هویت ساز بسیجی همواره خود را در خط اصیل ولایت حفظ کرده اند و با باور به اندیشه های متعالی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) همچون سدی در مقابل اندیشه های استکباری و سلطه جویانه هستند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز پنجم آذر گرگان ، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) این روز را به تمامی گلستانی های بسیجی و غیرت مند تبریک می گوییم.

                    کاظم نورمفیدی                                                              حسن صادقلو

           نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان                         استاندار گلستان

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .