عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان بر تهیه طرح جامع دفاعی استان تأکید کرد


استاندار گلستان بر تهیه طرح جامع دفاعی استان تأکید کرد

استاندار گلستان بر تهیه طرح جامع دفاعی استان تأکید کرد

  دکتر حسن صادقلو با تأکید بر تهیه طرح جامع دفاعی استان اظهار کرد: پس از تهیه این طرح نیز باید مباحث، اولویت بندی شده و بایدها و نبایدهای آن تعیین شود.

استاندار گلستان پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان گفت: مجموعه شورای پدافند غیرعامل باید مدیریت کلان استان در شرایط بحرانی را برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت کند.

وی با تأکید بر رصد تقسیم وظایف در حوزه های مسئولیتی، افزود: تمرکز در جدی گرفتن حل موضوعات که شرایط دفاعی لازم را ایجاد نماید، ضروری است.

دکتر صادقلو خاطرنشان کرد: استان باید مدیریت پیشگیرانه و دفاعی در شرایط بحران های احتمالی را در دستور کار خود قرار دهد.

استاندار گلستان با بیان اینکه تشکیل این شورا از اهم موضوعات آینده نگرانهء کشور و استان است، گفت: این موضوع مهم و اساسی، برگرفته از آموزه های اسلام است که همه شرایط را در مواضع دفاع سازماندهی کرده است.

وی ادامه داد: در آموزه های اسلامی، ما هیچگاه پیشتاز در جنگ نیستیم بلکه اقدامات همواره پیشگیرانه و دفاعی است.

رییس شورای پدافند غیر عامل استان تصریح کرد: وظیفه ما در برش استانی، یک دفاع مدبرانه است که باید در این شورا اتفاق بیفتد.

دکتر صادقلو با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و آموزش همگانی به مردم برای آمادگی در شرایط بحران افزود: آموزش ها باید جهت دار باشد زیرا اگر اینگونه نباشد هدف مورد نظر حاصل نمیشود.

وی همچنین بر پرهیز از موازی کاری در فعالیت ها تأکید و خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که فعالیت ها در خط طولی هم قرار بگیرند نه اینکه کارهای موازی در حوزه های مختلف انجام شود اما هیچ نتیجه ای نداشته باشد.

استاندار گلستان در پایان تصریح کرد: همه این اقدامات و برنامه ریزی ها باید در دل طرح جامع اتفاق بیفتد و تا این طرح تدوین نشود، برگزاری جلسات و نشستهای مداوم نتیجه و خروجی مفیدی به دنبال نخواهد داشت.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1042
  • کد خبر : 1478