عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران باید بی طرفی در انتخابات را مسولیت بزرگ خود بدانند


مدیران باید بی طرفی در انتخابات را مسولیت بزرگ خود بدانند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مدیران باید بی طرفی در انتخابات را مسولیت بزرگ خود بدانند

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: برجسته سازی بی طرفی در انتخابات یکی از بزرگترین مسئولیت های ماست تا بتوانیم در یک روح برادرانه و صادقانه رفتار کنیم چراکه انتخابات به واقع تراز نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در این جلسه که با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر خزایی معاون وزیر اقتصاد و دارایی همراه بود، تصریح کرد: در مدت زمان باقی مانده از سال مدیران باید دو موضوع مدیریت پسا تحریم استان و انتخابات را به شدت مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات مسئله ای ملی، حاکمیتی و و حتی قیامتی است، یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری باید روح شورافزایی و همدلی در انتخابات ایجاد شود.

وی توجه به مُّر قانون و شرع و اخلاق اسلامی را در امر انتخابات مهم دانست و افزود: عدالت محوری در رفتارها و نگاه ها و همچنین شورآفرینی و ایجاد شرایط برای حضور حداکثری مردم باید مد نظر دست اندرکاران انتخابات قرار گیرد.

استاندار گلستان با تاکید بر بی طرفی مدیران دستگاهی و حوزه نظارتی ، خاطر نشان کرد: رفتارهای ما نباید ناقض بی طرفی باشد چرا که نتایج و تبعات انتخابات ما در سطح فرا ملی مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

دکتر صادقلو با اشاره به شرایط پسا تحریم، گفت: باید در شرایط پسا تحریم از فرصت های ایجاد شده به نحو احسن استفاده شود و اجازه ندهیم که در چنین فضایی فرصت سوزی شود.

 

مدیران باید بی طرفی در انتخابات را مسولیت بزرگ خود بدانند

 

مدیران باید بی طرفی در انتخابات را مسولیت بزرگ خود بدانند

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .