عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سیاست های اقتصاد مقاومتی تنها برای دوران تحریم نیست

عضو کمیته مجمع تشخیص مصلحت نظام:

سیاست های اقتصاد مقاومتی تنها برای دوران تحریم نیست

سیاست های اقتصاد مقاومتی تنها برای دوران تحریم نیست

عضو کمیته مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی در واقع نگاه به یک اقتصاد دانش بنیان، اسلامی و عدالت محور است و تنها برای دوران تحریم نیست و می تواند حرف های جدیدی بزند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان دکتر حسین مظفر ظهر امروز در کارگاه علمی- آموزشی اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی الگویی متناسب با نیاز ها و دغدغه های کشور است و در مسیر توسعه نه تنها به نیازهای موجود جامعه که نگاه آینده نگرانه نیز دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبری افزود: باید محور اصلی سیاست های مقاومتی برای مردم بیان شود و در زندگی مردم رسوخ کرده و به مطالبات مردم تبدیل شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری معتقدند اگر مدیریت جهادی با محور علم و درایت باشد، فشارهای قدرت های جهانی قابل تعدیل است و کشور مسیر رو به جلو خواهد داشت.

دکتر مظفر با بررسی شرایط اقتصادی کشور از آغاز انقلاب تا به امروز تصریح کرد: با توجه به فشارها و آرمانهایی که داشته ایم به این نتیجه رسیدیم که مکانیزم نظارتی مناسبی در کار نداریم اما با توجه بیانات رهبری معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی امیدواریم که روزهای روشنی را در اقتصاد کشور شاهد باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص ظرفیت های اقتصاد مقاومتی در استان گلستان گفت: استان گلستان دارای ظرفیت های بالایی است بطوریکه نه تنها می تواند سبب خودکفایی خود و استان های همجوار شود بلکه می تواند به عنوان استان معین کلان شهر تهران در زمینه محصولات کشاورزی و پنبه قرار گیرد.

به گفته دکتر مظفر، از طرف مجمع تشخیص مصلت نظام 9 گروه به استانها فرستاده شدند تا ظرف مدت سه ماه، اهداف اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند.
امروز چهارشنبه 22 مرداد "کارگاه علمی- آموزشی اقتصاد مقاوتی" با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و استانداری گلستان با حضور اساتید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول برگزار شد.


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2813
  • کد خبر : 1554