عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان: مشاغل دولتی برای مردم جاذبه دارند


استاندار گلستان: مشاغل دولتی برای مردم جاذبه دارند

استاندار گلستان: مشاغل دولتی برای مردم جاذبه دارند

 استاندار گلستان گفت: مشاغل اداری به دلیل آنکه ابتدا و انتهای مشخصی دارند و به یک بازنشستگی حداقلی ختم می شود هنوز برای مردم جاذبه دارد.

دکتر حسن صادقلو در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: اگر در جامعه نوعی از اشتغال را ایجاد کنیم که ضمن حفظ منزلت، منفعت جامعه نیز نهادینه شود پایداری اتفاق می افتد و مشکلات کاهش می یابد.

وی گفت: اگر ذائقه سازی در جهت منفت مردم صورت گیرد، جامعه هرگز به سمت مشاغل دولتی کشیده نمی شود.

وی تصریح کرد: مدیریت فعلی استان از روز اول تا امروز مسائلی همچون استانداری مجازی و استان مجازی را با حساسیت بالایی دنبال کرده و توانسته در بحث اشتغال ICTبه صورت پایلوت جاذبه هایی را ایجاد کند و ضمن حفظ منزلت و ایجاد شغل کمترین هزینه را برای دولت داشته باشد.

وی ضمن اشاره به فربه بودن دولت و نقشه راه اطلاحات نظام اداری کشور گفت : باید مسئله اصلاح نظام اداری با اندام استانی بررسی شود اگر چنانچه این بررسی صورت نپذیرد افقی ترسیم نخواهد شد.

استاندار گلستان گفت: اگر چنانچه در سیستم مدیریت، خود هشداری نباشند هیچ اتفاقی در هشدار دیگران نمی افتد.

دکتر صادقلو با اشاره به اینکه ما در سال 93 یکی از رویکرد های اصلی خود را اجرای اصل 44 قانون اساسی قرار داده ایم، گفت: اگر چه عدالت محوری و دانش محوری باید از اصول استقرار مدیران باشد اما توجه به ایجاد مراکزی جهت آماده سازی مدیرانی لایق در راستای آرمان های جمهوری اسلامی به مثابه مرکز تربیت معلم، لازم و ضروری است.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .