عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار با هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و کمیته های ستاد انتخابات کلاله


دیدار استاندار با هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و کمیته های ستاد انتخابات کلاله

دیدار استاندار با هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و کمیته های ستاد انتخابات کلاله

استاندار گلستان به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی،مدیرکل حوزه استاندار ،مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل حراست استانداری با حضور در فرمانداری کلاله با اعضای هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی و کمیته های ستاد انتخابات حوزه انتخابیه کلاله دیدار کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی فرمانداری کلاله، دکتر حسن صادقلو در این دیدار اظهار کرد: اگر دینداری را در انتخابات حاکم کنیم ، انتخابات در سلامت و اخلاق شکل می گیرد .

وی افزود : همه باید تلاش کنیم اخلاق انتخاباتی را حاکم کنیم و با رعایت بی طرفی بدانیم که مردم در سایه اعتماد به عوامل اجرایی انتخابات آرامش پیدا می کنند.

دکتر صادقلو انتخابات را مظهر اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی دانست و گفت : نامزدهای انتخاباتی در رفتارشان سلبی عمل نکنند و سعی کنند اقدامشان به مسیر ایجابی و اثبات خود باشد .

استاندار اظهار داشت : قول دادن در انتخابات کلک انتخاباتی برای کسب آرای مردم است و نباید این مسائل سبب سمت و سو دادن به حرکت و انتخاب مردم باشد .

وی به قومیت نیز پرداخت و گفت : اگر رنگ و بوی قومیت بعنوان یک نکته ارزشی در انتخابات وارد شود یک اقدامی ضد ارزشی است .

وی لازمه شور انتخاباتی را تبلیغات دانست و گفت : از پرداختن به مسایل تفسیری و تبیینی در سهل سازی قدم بردارید نه سخت گیری که سخت گیری شور انتخابات را خدشه دار می کند .

مقام عالی استان به نقش فرمانداران در فرماندهی انتخابات پرداخت و اظهار داشت: فرماندهی اجرایی انتخابات بر عهده فرمانداران است که فصل الخطاب خواهند بود و به طبع آن نیز در پای صندوق های اخذ رای نیز مجری اصلی نمایندگان فرمانداراند که نقش آفرین اصلی در حوزه های انتخابیه اند و باید سعی کنند تا کرسی آرامش باشند و این صعه صدر را در این چند روز باقی مانده داشته باشند که صعه صدر جوهره آرامش است .

ایشان در ادامه به بازرسی انتخابات پرداخت و گفت : بازرسی وجه قانونی انتخابات است و بازرسان مسئولیت رصد فرایند انتخابات بدون دخالت در این امر است که تصدیق درستی انتخابات را برعهده دارند .

دکتر صادقلو مسئولیت مستقیم امنیت را بر عهده نیروی انتظامی دانست و از تعامل خوب هیات اجرایی ،نظارت و بازرسی تجلیل کرد و گفت : مسئول مستقیم تامین امنیت انتخابات و صندوق های اخذ رای برعهده نیروی انتظامی است و بقیه نیروها باید پیرامونی باشند .

استاندار گلستان در ادامه به حوزه مجازی و دامنه گسترده آن پرداخت و گفت : حوزه مجازی در رصد کردن مسایل بسیار با اهمیت است و یک بخش بسیار مهم در این برهه زمانی است که باید مورد توجه عزیزان باشد .

همچنین در این دیدار برزگر فرماندار کلاله هم در سخنانی اظهار داشت : در تشکیل هیات اجرایی تمام تلاش و سعی مان را کردیم تا از تمامی اقشار و گروه ها استفاده کنیم که خوشبختانه به جرات اعلام می کنم که هیات اجرایی تشکیل شده یکی از هیات های اجرایی مقتدر و قوی در حوزه انتخابات اند .

وی سپس افزود : برای تعیین اعضای شعب اخذ رای سعی شده از تمام سلایق و گروه های اجتماعی از جمله بانوان ، جوانان ، افراد باتجربه در پای صندوق های اخذ رای استفاده کنیم .

فرماندار کلاله گفت : 116 نفر از بانوان با حداقل تحصیل دیپلم بریا روستا و حداقل فوق دیپلم در 64 شعبه بخش مرکزی به کار گرفته شده اند .

دیدار استاندار با هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و کمیته های ستاد انتخابات کلاله

 

دیدار استاندار با هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و کمیته های ستاد انتخابات کلاله

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1195
  • کد خبر : 18075