عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات ویژه دستگاه ها در اجلاسیه باید پیام آور و ماندگار شود


اقدامات ویژه دستگاه ها در اجلاسیه باید پیام آور و ماندگار شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اقدامات ویژه دستگاه ها در اجلاسیه باید پیام آور و ماندگار شود

استاندار گلستان با تاکید بر اجرای برنامه های ویژه در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان اظهار کرد: باید اقدامات ویژه و خاص دستگاه ها برای اجلاسیه 4هزار شهید گلستان پیام آور، ماندگار و با ایجاد یک فلسفه تاریخ نسبت به شهدا اجرا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در سومین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، تصریح کرد: باید بین اقدامات عادی و ویژه دستگاه ها برای برگزاری اجلاسیه شهدا تفاوت قائل شد و طرحی نو برای این اقدام ارزشمند تدارک دید.

وی افزود: تمامی کمیته ها ملزم هستند تا 11فروردین سال 95 نهایتاً 10 برنامه ی ویژه خود را به دبیرخانه اجلاسیه پیشنهاد دهند تا مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به رویکردهای شهری در برگزاری اجلاسیه گفت: طراحی المان شهدا در جای جای استان باید نافذ در زمان و مکان باشد و با استفاده از تابلوهای شهری و فضاهای محیطی شهری حال و هوای اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید را در استان متجلی کنیم.

استاندار گلستان خطاب به روسای کمیته ها و مدیران اجرایی دستگاه ها، یادآور شد: باید در تمامی اقدمات اجرایی توجه به سبقه 4هزار شهید استان لحاظ شود و تکریم این عزیزان ناموس وار مورد تاکید قرار گیرد.

وی اقداماتی همچون درختکاری با عنوان 4هزار شهید استان را ارزمشند قلمداد کرد و افزود: تهیه لوگوی اجلاسیه، ایجاد نماد های تصویری و تابلویی، طراحی تمبر ویژه ی اجلاسیه از اقداماتی است که باید هر چه سریعتر انجام شود.

دکتر صادقلو توجه به فضاهای مجازی را مهم دانست و یادآور شد: فضاهای مجازی و کاربران آن باید به عنوان جامعه ی هدفی خاص مورد توجه قرار گیرند و از طرح های جالب با پیام های زیبا آن در حوزه اجلاسیه بهره برداری شود.

وی از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست در سال آینده جهت بودجه دستگاه ها را به سمت اجلاسه 4 هزار شهید استان هدایت کنند و خاطر نشان کرد: باید برنامه های ویژه دستگاه ها که به تصویب می رسد با همکاری سازمان مدیریت به لحاظ بودجه هم تعیین تکلیف شوند.

همچنین در این جلسه سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گزارشی از اقدامات و مصوبات دو جلسه پیشین ارائه کرد.

لازم به ذکر است در سومین جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه بزرگداشت 4هزار شهید استان روسای کمیته های ورزش، رسانه، بانوان، اقشار، دانشجویی و اساتید، نظارت و ارزیابی، یادمان ها و بناها و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارشی از اقدامات اجرایی و برنامه های آتی خود در راستای برگزاری باشکوه این مراسم ارائه کردند.

گفتنی است اجلاسیه ی بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در آذر ماه 95 برگزار خواهد شد.

اقدامات ویژه دستگاه ها در اجلاسیه باید پیام آور و ماندگار شود

 

اقدامات ویژه دستگاه ها در اجلاسیه باید پیام آور و ماندگار شود

 

اقدامات ویژه دستگاه ها در اجلاسیه باید پیام آور و ماندگار شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .