عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز


پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

استاندار گلستان در پیامی اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن پیام دکتر صادقلو به شرح ذیل است؛

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می شود و شور و شعفی وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.

یقیناً نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(س) به نام روز جانباز ، بنیان گذاری فرهیخته و تابناکی است که توانسته است با تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

پاسداران و جانبازان شریف این سرزمین که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن ، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته اند و توانسته اند آنگونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی مردم شریف استان، خصوصاً پاسداران و جانبازان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی همگان را ذیل توجهات حضرت ولیعصر(ع)، پیمودن در راه شهدای عزیز با تاکید بر آموزه های گهربار امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 حسن صادقلو

   استاندار گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2134
  • کد خبر : 20553