عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان آمادگی استفاده از حضور سرمایه گذاران و مشارکت اقتصادی را دارد

استاندار گلستان در دیدار با سرمایه گذاران خارجی؛

گلستان آمادگی استفاده از حضور سرمایه گذاران و مشارکت اقتصادی را دارد

گلستان آمادگی استفاده از حضور سرمایه گذاران و مشارکت اقتصادی را دارد

استاندار گلستان در دیدار با سرمایه گذاران خارجی اظهار کرد: ادبیات ما در توسعه، مشارکت است و گلستان آمادگی استفاده از حضور سرمایه گذاران را در پروژه ها و طرح های خود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در این دیدار ضمن ابراز خوشنودی از حضور سرمایه گذاران گروه شرکت های اکو فاینانس و سرمایه گذاران بخش نیروگاهی و گلخانه ای، تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تعاملات صورت گرفته از قبل ما منتظر ارائه پلن عملیاتی از سوی سرمایه گذاران هستیم.

وی افزود: مدیریت استان در زمینه فضاهای مورد استفاده و هم چنین مجوزها، تلاش می کند نگرانی های سرمایه گذاران را مرتفع نماید و پشتیبانی های لازم را صورت دهد.

وی با اشاره به طرح های اکو فاینانس در ایران شامل نیروگاه های خورشیدی و بادی و همچنین احداث راه آهن، گفت: استان گلستان با توجه به ظرفیت منطقه آزاد اینچه برون و منطقه ویژه اقتصادی و همچنین در جهت افزایش سطح تولیدات خود در آینده نیازمند برق است و از پروژه های نیروگاه خورشیدی استقبال می کند.

استاندار گلستان باتاکید بر اهمیت راه های ریلی جهت توسعه استان، گفت: کریدور ریلی ایران، ترکمنستان و قزاقستان که ما را به آسیای میانه، چین و روسیه متصل می کند نشان از توجه مدیریت استان به راه های ریلی دارد.

وی یادآور شد: مسیر گرگان به مشهد و همچنین مسیر گرگان به شاهرود دو مسیری هستند که می توانند با اتصال ریلی ارزش افزوده پیدا کنند.

دکتر صادقلو حضور سرمایه گذاران خارجی در استان را زمینه ساز صادرات محصولات دانست و یادآور شد: این مشارکت اقتصادی، مشارکتی برد- برد محسوب می شود که در آن خارجی ها با تعصب به فعالیت می پردازند و در عین حال دانش فنی لازم نیز به داخل انتقال می یابد.

همچنین در این دیدار مباحث مربوط به گلخانه های هیبریدی در استان از سوی سرمایه گذار اسپانیایی مطرح شد و استاندار گلستان از سرمایه گذاران خواست برنامه و تقویم دقیق عملیاتی خود را جهت تسریع در امور ارائه کنند.

لازم به ذکر است در این دیدار مدیران شرکت آرتا رز بین الملل نماینده رسمی گروه شرکت های اکو فاینانس سوئیس و «دکتر علی بن واری» رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت اکو فاینانس که در زمینه نیروگاه های خورشیدی و بادی، احداث گلخانه های هیدروپونیک و احداث راه آهن و همچنین پیتر بارخام نماینده شرکت KCP هلند و نمایندگان شرکت اسپانیایی که در زمینه گلخانه ای و بذر هیبریدی فعالیت می کنند نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان و مدیران استان در میان گذاشتند.

گفتنی سرمایه گذاران به دنبال اجرای طرح گلخانه های هیبریدی، تاسیسات گلخانه ای، ساخت نیروگاه و پروژه های راه آهن در گلستان هستند.

گلستان آمادگی استفاده از حضور سرمایه گذاران و مشارکت اقتصادی را دارد

 

گلستان آمادگی استفاده از حضور سرمایه گذاران و مشارکت اقتصادی را دارد

 

گلستان آمادگی استفاده از حضور سرمایه گذاران و مشارکت اقتصادی را دارد

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .