عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

استاندار گلستان در همایش گرامیداشت حماسه سیاسی 24 خرداد؛

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر امید از ریاست محترم جمهوری تا پایین ترین سطح کسی تشنه قدرت نیست، اظهار کرد: علی رغم بداخلاقی های عده ای دولت یازدهم شیفته خدمت است و همواره باید توجه داشته باشیم که دولت در چه شرایطی کشور را تحویل گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در همایش گرامیداشت حماسه سیاسی 24 خرداد،ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ، تصریح کرد: باید توجه داشت که گاهی شرایط زمانی یک اقدام ارزش افزوده آن را معین می کند و اگر تحلیل درستی از زمان استقرار دولت تدبیر و امید نداشته باشیم نمی توانیم دفاع مناسبی از آن صورت دهیم.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم همچنان مظلوم است، گفت: دولت در شرایط تورم بالای 40درصد، رشد اقتصادی منفی 6.8درصدی، معوقات فراوان بانکی و بدهکاری های بالا به پیمانکاران، پرداخت یارانه با شعارهای پوپولیستی کشور را تحویل گرفته است و شاهد این بوده ایم که برای خوش نمایی و رخ نمایی 500هزار نفر را در ادارات دولتی جا داده اند.

وی افزود: انسان ایرانی انسانی از جنس انس است نه از جنس نسیان و فراموشی و نسبت به تمام تحولات صورت گرفته هوشیار و حواس جمع است و باید این اعداد و ارقام در صحنه عنوان شود.

وی با اشاره به کاهش نرخ تورم و افزایش رشد اقتصادی در دولت تدبیر و امید، یادآور شد: دولت با مهار تورم و کاهش آن از بیش از 40 درصد به 15.1و افزایش رشد اقتصادی به مثبت 3درصدآن هم در شرایطی که در فاصله سال های 84 تا 92 متوسط بهای نفت 83 دلار بوده اما از سال 92 به بعد هر بشکه نفت بطور متوسط 40دلار فروخته شده، نشان داده است که پیشرفت اقتصادی داشته است.

استاندار گلستان بابیان اینکه برخی به دنبال فراموشی مردم نسبت به این مسائل هستند، خاطر نشان کرد: باید سیاست های اقتصادی محسوس دولت را نمایان کنیم تا بیداری اقتصادی همچون بیداری سیاسی حاصل شود.

دکتر صادقلو با تاکید بر اینکه دولت به دنبال منزلت های قومیتی است، گفت: آتیه استان در راستای توجه به شایسته سالاری و همگرایی شکل می گیرد و در این راستا باید حرف های قومیتی را کم کنیم و توجه به شایستگی ها را بالا ببریم.

وی با اشاره به اینکه آمارهای استان در طول 3 سال گذشته بهبود یافته است، تصریح کرد: درآمد سالانه تولید ناخالص استان در سال 91 ، 51 صدم درآمد کشور بوده اما در پایان سال 93 گلستان با 84 صدم درآمد کشور رتبه نوزدهم را کسب کرده است.

وی افزود: درآمد خانوار شهری گلستانی در سال 91، 16.6 میلیون تومان بوده که این رقم در سال 93 به 20.1 رسیده است و همچنین درآمد خانوار روستایی از 12 میلیون تومان سال 91 به 13میلیون تومان سال 93 ارتقا یافته است.

استاندار گلستان در همایش سومین سال استقرار دولت تدبیر و امید، یادآور شد: صادرات غیرنفتی استان در سال 93 و 94 به 670میلیون دلار رسیده است و این رقم رتبه گلستان را به هجدهم رسانده است.

دکتر صادقلو تصریح کرد: از زمان حضور دولت یازدهم در استان تا به امروز 336میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی با اشتغالزایی 2545 نفر ایجاد شده و نرخ بیکاری استان از 13.7به 11.8رسیده است.

وی با اشاره به 16هزارمیلیارد تومانی که در بخش صنعت کشور جهت بازتوانی صنایع در حال توزیع است، گفت: 2.6 این تسهیلات با رقم 422 میلیارد تومان سهم استان شده و گلستان تا این زمان با معرفی 85 واحد صنعتی به بانک های عامل رتبه اول این تخصیص ها را در کشور کسب کرده است.

همچنین در همایش گرامیداشت حماسه سیاسی 24 خرداد، نجد احمدی و کوچکی به عنوان فعالان اقتصادی و سیاسی سخنرانی کردند و همه حاضران در مراسم افطاری پس از این همایش حضور یافتند.

 

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است

 

دولت تدبیر و امید شیفته خدمت است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .