عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر وزیر ورزش و جوانان از عملکرد استان گلستان در حوزه جوانان


تقدیر وزیر ورزش و جوانان از عملکرد استان گلستان در حوزه جوانان

تقدیر وزیر ورزش و جوانان از عملکرد استان گلستان در حوزه جوانان

 روز دوشنبه جلسه ستاد ملی ساماندهی جوانان کشور با حضور مسوولان کشوری، به ارایه گزارش عملکرد استان گلستان در حوزه جوانان اختصاص داشت .

 در این جلسه که در وزارت ورزش و جوانان و با حضور مدیران ارشد وزارتخانه های مرتبط برگزار شد ، دکتر صادقلو استاندار گلستان در سخنان خود به بیان اهم برنامه های انجام شده در حوزه جوانان در زمینه های مشارکت اجتماعی ، فعالیت گسترده شبکه مشاوران جوان ،توانمندسازی جوانان ، سازمان های مردم نهاد ، پیگیری پروژه های زیرساختی با رویکرد اشتغال ، و .... پرداخت.

 دکتر طیبی هم در این نشست گزارش فعالیت های ستاد ساماندهی جوانان استان، برنامه های اوقات فراغت ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، وضعیت شاخص های مرتبط و .... را را بیان کرد.

 در ادامه پس از گزارش مدیران و کارشناسان وزارتی از ارزیابی عملکرد استان در حوزه های مرتبط با جوانان ، دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان گلستان را مطلوب اعلام کرده و برخی اقدامات همچون ایجاد زمینه برای مشارکت جوانان در زمینه های مختلف با فعالیت های ابتکاری و خلاقانه ، استفاده از توان تخصصی آنان ، حضور انان در فرایند تصمیم سازی، اوقات فراغت ، سمن های جوانان و ... را قابل تعمیم به سایر استان ها دانست و خواستار تداوم این برنامه ها در استان گلستان شد .

 دکتر گودرزی اظهار داشت: در این راستا تشکر ویژه ای از دکتر صادقلو استاندار فرهیخته گلستان داشته و لازم می دانم به صورت خاص از اقدامات استانداری گلستان تشکر کنم .

 وی همچنین از عملکرد دکتر طیبی و ادارات عضو ستاد ساماندهی جوانان استان و همکاران فعال اداره کل ورزش و جوانان تشکر کرده و ابراز داشت با حمایت های استانداری همچنان این مسیر ادامه یابد .

 وزیر ورزش و جوانان افزود : اقدامات عزيزان ما در گلستان در جهت اجرایی کردن شاخص های اعلامی وزارت در حوزه جوانان مطلوب و امیدواریم برنامه ها در جهت اوقات فراغت ، سمن ها ، پیشگیری از آسیب ها ، و ... همچنان در مسیر بهبود باشد .

 در این جلسه نمایندگان سایر وزارتخانه ها نیز به ارایه گزارش پرداختند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 962
  • کد خبر : 22064