عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزش تخصصی مدیریت بحران برای مدیران استان باید کاربردی باشد

استاندار گلستان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ؛

دوره آموزش تخصصی مدیریت بحران برای مدیران استان باید کاربردی باشد

دوره آموزش تخصصی مدیریت بحران برای مدیران استان باید کاربردی باشد

استاندار گلستان با بیان اینکه در یک دوره 30 ساله استان گلستان 110 سیل را تجربه کرده است، گفت: برگزاری آموزش تخصصی منطقه‎ای مدیریت بحران شورای هماهنگی استان‎ها یکی از موضوعات مهمی است که مدیران استان باید با نگاهی کاربردی به آن بپردازند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی شورای هماهنگی مدیریت استان‌های شمالی در 20 تیرماه سال جاری در رامسر اظهار کرد: مدیریت بحران کشور زمینه آموزش شورای هماهنگی استان‎ها را به صورت عالمانه برای استان کشور و استان گلستان فراهم کرده که باید از این دوره آموزشی بتوانیم بیشترین بهره را ببریم.

 وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی شورای هماهنگی استان‎ها باعث تقویت وحدت رویه مسئولان مدیریت بحران می‎شود و امیدواریم در نتیجه نهایی و زمان بحران این آموزش‎ها کاربردی شود.

دکتر صادقلو به اهمیت تصمیم‎گیری و تصمیم‎سازی در مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی زمینه‌ساز تصمیم‎گیری و تصمیم‎سازی است و مدیران ما در این دوره آموزشی به مسائل پیش‎بینی، پیشگیری و پش‎نیاز در مدیریت بحران آشنا می‎شوند.

 وی با بیان اینکه تسلط به اقدامات به موقع مسئله مهمی در مدیریت بحران است، افزود: استان گلستان در کشور به عنوان استان حادثه‌خیز مطرح است و مدیران ما باید با حساسیت در این دوره آموزشی شرکت کنند چرا که با مسائل سیل و آتش‎سوزی هر ساله در استان رو به رو هستیم.

 استاندار گلستان این دوره آموزشی را ضروری و مهمترین نیاز استان برشمرد و گفت: مدیران این دوره آموزشی را به عنوان نیاز استان ببینند و آن را صرفا یک دوره آموزشی دنبال نکنند.

 وی بیان داشت: ارزیابی مدیریت استان یک نگاه خاص خود را می‎طلبد و درخواست ما این است که مدیران استان گلستان این دوره آموزشی را جدی بگیرند چرا که ما نسبت به استان‎های دیگر ارزیابی خواهیم شد.

 استاندار گلستان افزود: نظم، همت و فراگیری از نکاتی است که در این دوره آموزشی مدیران استان تمرین خواهند کرد و علاوه بر آن از تجارب و یافته‎های استان‎های دیگر می‎توانند بهره‎مند شوند.

 صادقلو ابراز داشت: مدیران ما در مدیریت بحث بحران تجربه‎ دارند و پیشنهاد ما این است که در سال‎های آینده این آموزش‌های عمومی مدیریت بحران به آموزش‎های تخصصی و منطقه‎ای تبدیل شود تا برای استان‎ها کاربردی‎تر شود.

 وی با بیان اینکه این دوره آموزشی باید ایمانی و وجدانی برای مدیران استان باشد، گفت: نگاه به زوایای گوناگون این دوره آموزشی اهمیت مسئله مدیریت بحران را مطرح می‎کند.

 استاندار گلستان گفت: سلیقه‎ها و نوع مدیریت‎ها در مباحث بحران باعث می‎شود که در زمان بحران مدیریت کارآمد نشود و اعتقاد دارم یکی از زوایای این دوره آموزشی هماهنگی و روح واحد دستگاه‎های اجرایی در زمان بحران است.

لازم به ذکر است در جلسه ئشورای هماهنگی مدیریت بحران استان مهندس اکبرپور معاون مدیریت بحران کشور و دکتر جدی مشاور مدیریت بحران کشور حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

دوره آموزش تخصصی مدیریت بحران برای مدیران استان باید کاربردی باشد

 

دوره آموزش تخصصی مدیریت بحران برای مدیران استان باید کاربردی باشد

 

دوره آموزش تخصصی مدیریت بحران برای مدیران استان باید کاربردی باشد

 

دوره آموزش تخصصی مدیریت بحران برای مدیران استان باید کاربردی باشد

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 961
  • کد خبر : 22561