عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار گلستان با وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی


دیدار استاندار گلستان با وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار استاندار گلستان با وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی

استاندار گلستان ظهر امروز با احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر صادقلو در این دیدار با اشاره به اینکه گلستان رنگین کمانی از اقوام و مذاهب مختلف است که در کنار هم زندگی می کنند، اظهار کرد: این استان توانمندی های بسیاری دارد که تلاش شده با اتکا به این توانایی ها و همراهی همه گلستانی ها رشد و توسعه ایجاد شود.

دکتر صادقلو با تاکید بر معماری سبز در شهرها، تصریح کرد: استان گلستان 280 کیلومتر جاده اصلی را در خود جای داده که می توانیم با توسعه فرهنگ سبز و درختکاری بر زیبایی این جاده بیفزاییم.

وی همچنین در این دیدار به ظرفیت های گلستان اشاره کرد و افزود: تنوع گیاهی، اقلیمی، جاذبه های گردشگری و دانش بومی موجود در روستای گلستان منحصر به فرد است و قابلیت تبدیل به ارزش افزوده را دارد.

همچنین در این دیدار مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره به ظرفیت های استان گلستان اظهار امیدواری کرد زیبایی و سرسبزی این استان هر گز درگیر مسائل آلاینده ها همچون تهران نشود.

وی به ظرفیت هایی نظیر برج قابوس و دیوار دفاعی در گلستان اشاره کرد و گفت: گلستان دارای پتانسل های خوب طبیعی و نیروی انسانی است که می توانند روند رشد و توسعه آن را تسریع کنند.

لازم به ذکر است مسجد جامعی جهت حضور در مراسم یادمان رئیس اسبق شورای شهر گرگان و شاعر فقید گلستانی ، حبیب ا... قلیش لی در استان حضور یافته است.

 

دیدار استاندار گلستان با وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1210
  • کد خبر : 22738