عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان اعطا می شود

استاندار گلستان در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان اعطا می شود

500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان اعطا می شود

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تا کنون 1140 واحد در سامانه تسهیلات تولیدی ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: با توجه به ثبت نام های صورت گرفته و بررسی های انجام شده مصوب گردیده تا این لحظه 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به 401 واحد تولیدی اعطا گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مصوبات کارگروه را دارای اهمیتی بالا خواند و تصریح کرد: هویت این کارگروه حذف هر مانعی در مسیر اشتغال، رونق اقتصاد و افزایش تولید است و این مسیر تمام توان استان باید در سال اقتصاد مقاومتی همکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر تهیه گزارشاتی از وضعیت فعلی بنگاه های اقتصادی گفت: تهیه این گزارشات و مقایسه آن پس از اعطای تسهیلات می تواند تاثیر این وام ها را بر رونق چرخه صنعت و تولید نمایان سازد.

استاندار گلستان در این جلسه که مشکلات محیط زیستی شرکت کانسار خزر و شرکت هایی از جنس آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت، یادآور شد: بر اساس مصوبه کارگروه 6 ماه مهلت جهت اخذ استاندارهای لازم و رفع موانع محیط زیستی به این شرکت ها داده می شود تا بتوانند چرخه تولید را پایدار نگه دارند.

دکتر صادقلو در این کارگروه که مسائل بانکی 2 بنگاه اقتصادی نیز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت، خاطر نشان کرد: بانک ها همکاری لازم را جهت استمهال، تقسیط و ارائه وام 18 درصد به جای 34 درصد را داشته باشند، تا این واحد ها بتوانند با رونق تولید، اشتغالزایی لازم را صورت دهند.

همچنین در این جلسه که با بحث و تبادل نظر اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همراه بود، مدیر کل صنعت معدن و تجارات استان گزارشی از آخرین وضعیت تسهیلات تولیدی ارائه کرد و گفت: تا پیش از این جلسه پرونده 307 واحد تولیدی در کمیته بررسی تصویب شد و 87 واحد به بانک ها ارجاع شده اند که این آمارها موجب گردیده گلستان رتبه دوم همکاری و همراهی را در سراسر کشور داشته باشد.

 500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان اعطا می شود

 

500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان اعطا می شود


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .