عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار گلستان: عملکرد دولت واقعی و قابل راستی آزمایی است

آیین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس؛

استاندار گلستان: عملکرد دولت واقعی و قابل راستی آزمایی است

استاندار گلستان: عملکرد دولت واقعی و قابل راستی آزمایی است

 استاندار گلستان، فعالیت های دولت تدبیر و امید را طی سه سال گذشته باعث سربلندی و قابل دفاع درهر محکمه ای دانست و خطاب به منتقدان گفت: این عملکرد واقعی و قابل راستی آزمایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، حسن صادقلو روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، اضافه کرد: در مدت سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید تنها در استان گلستان پنج هزار طرح درحوزه های مختلف افتتاح و عملیات اجرایی 496 طرح آغاز و 32 هزار میلیارد ریال درحوزه های مختلف سرمایه گذاری شده است.

وی با ابراز امیدواری جهت تصویب نهایی طرح منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه برون در مجلس دهم، اضافه کرد: تصویب این طرح، از ظرفیت های بزرگ برای توسعه و رونق اقتصادی و تجاری استان گلستان و گنبدکاووس است.

استاندار گلستان تصریح کرد: با احداث جاده نفت که فاصله گنبدکاووس با مرز اینچه برون را به 40 کیلومتر کاهش می دهد، این شهرستان درمتن منطقه آزاد تجاری قرار خواهد گرفت و بخش اعظم عواید راه اندازی این منطقه نیز به گنبدکاووس می رسد.

صادقلو با مثبت و قابل قبول ارزیابی کردن عملکرد فرماندار قبلی گنبدکاووس، یادآور شد: این شهرستان، جایگاه و ظرفیت های بسیاری درحوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دارد که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر ظرفیت های گنبدکاووس در کنار سه عامل همگرایی، توسعه و توجه مورد اهتمام ویژه مدیران قرار گیرد، توسعه منطقه تضمین خواهد بود، ضمن اینکه برای تحقق این عوامل داشتن برنامه عملیاتی یک الزام است.

استاندارگلستان، تشکیل شورای راهبردی و اتاق فکر برای استفاده از نظرات بزرگان و صاحبنظران، پیگیری اجرایی شدن بیمارستان 800 تختخوابی، حمایت از خط تولید و مونتاژ اتوبوس، توجه به صنعت تولیدات گلخانه ای، توجه به ظرفیت های گردشگری، پیگیری تکمیل طرح جمع آوری فاضلاب شهری، توجه به نهضت آسفالت محورهای روستایی و جاده های بین مزارع، توسعه روستایی، راه اندازی پارک علم و فناوری و توجه به ورزش قهرمانی را از اولویت های توسعه گنبدکاووس برشمرد.

وی همچنین بر لزوم پیگیری این طرح ها از سوی فرماندار ویژه این شهرستان تاکید کرد.

صادقلو یادآور شد: شرایط آب و هوایی گنبدکاووس زمینه را برای توسعه صنعت تولید محصولات گلخانه ای فراهم کرده است و در این ارتباط شب گذشته قرارداد راه اندازی واحدهای گلخانه ای درسطح 204 هکتار بامشارکت 80 درصدی سرمایه گذار خارجی دراین شهرستان امضا شد.

وی از خدمات امام جمعه گنبدکاووس درمدت 23 سال تصدی این منصب نیز قدردانی کرد و گفت: امام جمعه قبلی این شهرستان ( روز جمعه از مردم گنبد خداحافظی کرد)، شخصیتی ملی و از سرمایه های معنوی نظام به شمار می رود.

دراین جلسه که ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، فرمانداران و بخشداران شرق استان گلستان، برخی مدیران کل، مدیران دستگاه های اجرایی و اداری و بزرگان و معتمدان منطقه حضور داشتند، ضمن قدردانی از خدمات محمد حمیدی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی به این سمت منصوب شد.

کریمی پیش از این به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار مشغول به خدمت بود و نیز مسوولیت های مختلفی در استانداری و آموزش و پرورش گلستان داشته است.

استاندار گلستان: عملکرد دولت واقعی و قابل راستی آزمایی است

 

استاندار گلستان: عملکرد دولت واقعی و قابل راستی آزمایی است

 

استاندار گلستان: عملکرد دولت واقعی و قابل راستی آزمایی است

 

استاندار گلستان: عملکرد دولت واقعی و قابل راستی آزمایی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1409
  • کد خبر : 23113