عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاهها باید نیازهای پژوهشی جامعه را تأمین کنند

استاندار گلستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان:

دانشگاهها باید نیازهای پژوهشی جامعه را تأمین کنند

دانشگاهها باید نیازهای پژوهشی جامعه را تأمین کنند

 استاندار گلستان با اشاره به مدیریت نسل سوم در دانشگاهها اظهار کرد: دانشگاهها باید نیازهای پژوهشی جامعه را تأمین کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: دانشگاه ها باید با شناسایی مشکلات اجتماعی، راهکارها و طرح های پژوهشی خود را در راستای رفع مشکلات و الگوسازی اجتماعی ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: واگذار کردن همه کارها به حاکمیت یک اشتباه محاسباتی است درحالیکه حل بسیاری از مسایل اجتماعی باید به مردم سپرده شود و دانشگاه نسل سومی به عنوان یک نهاد مدنی و غیرحاکمیتی بهترین مرجع برای این کار است.

وی از دانشگاهها خواست تا در راستای 10 اولویت مشخص شده برای شورای فرهنگ عمومی استان، کلیه مقاله های علمی و پژوهشی، طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که در محدوده 10 سال گذشته و با محوریت استان گلستان موجود است را جمع آوری نمایند تا در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته و در صورت امکان عملیاتی شوند.

استاندار گلستان تأکید کرد: شورای فرهنگ عمومی می بایست بایدها و نبایدها را برای استان تعریف و بر حسن اجرای آنها نظارت کند و بر همین اساس جلسات این شورا تخصصی تر و همراه با نظرات کارشناسی نخبگان باجدیت پیگیری می شود.

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با دستور «بررسی و هم اندیشی پیرامون الگوی تفریح سالم» و «تدوین برنامه راهبردی پایدار سازی مدیریت خانواده» برگزار شد و هریک از اعضاء نظرات خود را پیرامون دستورات جلسه ارائه دادند.

 

دانشگاهها باید نیازهای پژوهشی جامعه را تأمین کنند

 

دانشگاهها باید نیازهای پژوهشی جامعه را تأمین کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 861
  • کد خبر : 23852