عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک ها باید در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، جدی باشند

استاندار گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید؛

بانک ها باید در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، جدی باشند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بانک ها باید در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، جدی باشند

 استاندار گلستان با اشاره به جدیتی که در مراحل ثبت نام، اطلاع رسانی و معرفی به بانک ها در خصوص اعطای تسهیلات بانکی به واحده های صنعتی وجود داشت، اظهار کرد: بانک ها باید در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، جدی باشند، چرا که این تسهیلات عاملی برای خروج از رکود اقتصادی و افزایش اشتغالزایی در جامعه خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون توجه به مسائل اقتصادی و اهتمام دولت بر ایجاد رونق اقتصادی، تصریح کرد: تسهیلات اعطایی به واحدهای تولیدی و همراهی های دولت موجب شده مانعی برای خروج از رکود و تعطیلی واحد های صنعتی وجود نداشته باشد.

وی در بیستمین جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت همراه بود، گفت: باید بانک ها گزارش هفتگی اعطای تسهیلات خود را ارائه دهند و تمام پرونده های واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها تا نیمه شهریور تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اهمیت دیدار چهره به چهره مدیران عامل بانک ها با صاحبان صنایع، یادآور شد: بانک تلاش کنند تسهیلات مشتریانی که مشکل خاصی ندارند را هر چه سریعتر پرداخت کنند و مسائل مشتریان مشکل دار را با همکاری خودشان، کارگروه تسهیل و نیز ادارات مرتبط و ذیربط حل نمایند و شرایط پرداخت به آنان را نیز مهیا سازند.

استاندار گلستان خطاب به بانک های استان، گفت: بانک ها شرایطی را ایجاد کنند که ادبیات دفاع از آنان وجود داشته باشد چرا که همه بدنه دولت در راستای کمک به بانک ها و واحدهای تولیدی جهت پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، قرار گرفته اند.

دکتر صادقلو با اشاره به تسریع زمانی در خصوص پرداخت تسهیلات، خاطر نشان کرد: باید تسهیلات در زمان مناسب به واحدها پرداخت شود و همچنین شرایطی ایجاد گردد که زمان بازپرداخت تسهیلات مربوط به سرمایه در گردش از یک سال به دوسال افزایش یابد.

همچنین در این جلسه قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت ضمن تقدیر از استاندار گلستان که در تمامی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به شخصه حضور یافته، اظهار کرد: طرح رونق تولید یکی از هفت فعالیت افزون بر اقدامات عادی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و ما تلاش داریم از مسئله رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی با سربلندی عبور کنیم.

دکتر رضا رحمانی تصریح کرد: این تسهیلات به واحدهایی تعلق می گیرد که بازار فروش دارند اما با مشکل نقدینگی چه به صورت سرمایه ثابت و چه به صورت سرمایه در گردش مواجه هستند.

وی افزود: اعطای صحیح این تسهیلات موجبات رونق تولید، رفع رکود، رضایت مقام معظم رهبری، مردم و ریاست محترم جمهوری را به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با ارائه آخرین آمار از وضعیت اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی، اظهار کرد: تاکنون اعطای تسهیلات به 637 واحد تولیدی با رقم 737 میلیارد تومان مصوب گردیده و بررسی اولیه 280 واحد توسط بانک های عامل انجام شده است.

گفتنی است در این کارگروه مدیران عامل بانک های استان از روند اعطای تسهیلات رونق اقتصادی در حوزه بانک مطبوع خود گزارشی ارائه کردند.

 

بانک ها باید در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، جدی باشند

 

بانک ها باید در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، جدی باشند

 

بانک ها باید در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، جدی باشند

 

بانک ها باید در پرداخت تسهیلات رونق اقتصادی، جدی باشند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .