عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استاندار در مجمع نمایندگان استان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی به گلستان سفر می کند


استاندار در مجمع نمایندگان استان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی به گلستان سفر می کند

استاندار در مجمع نمایندگان استان خبر داد: وزیر راه و شهرسازی به گلستان سفر می کند

 استاندار گلستان در دیدار با مجمع نمایندگان استان گفت: سفر وزیر راه و شهرسازی با محوریت راه آهن انتهای هفته جاری انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکترحسن صادقلو عصر دوشنبه در جمع نمایندگان استان در تهران، با تاکید بر لزوم تلاش برای جبران بخشی از عقب ماندگی ها بویژه در تنظیم برنامه ششم کشور، اظهار کرد: باید نشست مشترکی بین استانداران و نمایندگان استانهای کمتر توسعه یافته برای رسیدن به نقطه نظرات واحد و کار مشترک برای جبران بخشی از عقب ماندگی ها برگزار شود.

وی همچنین در این نشست گزارشی از دیدار با رییس سازمان محیط زیست در خصوص رسیدگی به وضعیت آشوراده ، جنگل گلستان و مسائل زیست محیطی، دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، تخصیص 5 میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزایی در روستاهای استان و لزوم همکاری فعال نمایندگان محترم در حوزه انتخابیه برای توجیه روستاییان ، به نمایندگان گلستانی حاضر در مجلس ارائه دادند.

 

همچنین در این دیدار حجت الاسلام علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا از پیشنهاد تشکیل اتاق فکر جهت کارآفرینی روستایی با معاونت توسعه روستایی خبر داد و افزود: در خصوص دانشگاه جامع مشکلاتی داریم که همکاری های استاندار در این زمینه لازم و ضروری است.

لازم به ذکر است در این نشست دیگر نمایندگان نیز گزارشی از فعالیت ها خود و نیز درخواست هایی که از استاندار گلستان جهت پیگیری دارند، ارائه کردند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه عیسی امامی به تشکیل کارگروه بررسی مسائل اقتصادی و پروژه های عمرانی استان ها با شرکت نمایندگان مجلس و بازدید از پروژه های اقتصادی اشاره کرد و از سفر این کارگروه در دهه ی آخر مهرماه به گلستان خبر داد و از معاونت عمرانی استانداری گلستان در خواست کرد آمادگی لازم را جهت این سفر داشته باشند.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1148
  • کد خبر : 2391