عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان


دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

وزیر محترم کشور پیش از ظهر امروز با آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در محل دفتر ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در این دیدار که استاندار گلستان نیز دکتر رحمانی فضلی را همراهی می کرند مسائل و موضوعات استانی و کشوری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وزیر کشور در این دیدار اظهار کرد: با وجود همه سختی‌ها و فشارهایی که در این دولت مواجه هستیم با لطف خدا و هدایت درست مقام معظم رهبری و تدابیر درست رییس جمهور هفته‌ای دو جلسه برای اقتصاد مقاومتی تشکیل شد و می‌شود که شرایط اقتصادی کشور تغییر کرد.

وی ادامه داد: ما با هر شرایط سخت توانستیم تورم را کنترل کنیم و اقتصاد مقاومتی را با جدیت پیگیری کنیم.

دکتر رحمانی‌فضلی تاکید کرد: استان گلستان یکی از استان‌های بسیار خوب کشور است اما در برخی از استان‌ها، عقب افتادگی مشهود و آزار دهنده است و تلاش دولت بر این است که ظرفیت مردم به کارگیری شود و آمار و ارقام فعالیت دولت در این عرصه خوشحال کننده است.

وزیر کشور گفت: سرمایه‌گذاری در کشور از وضعیت خوبی برخوردار است و بخاطر شرایط امنیت و ثبات خوب امنیتی در کشور باعث شده سرمایه گذاران خارجی با اشتیاق بیشتری در کشور حاضر شوند.

وی ادامه داد: ما در حوزه اقتصادی ثبات داریم و این باعث ایجاد بستر مناسب سرمایه گذاری شده و خوشبختانه بانک‌ها به شدت همکاری و همراهی دارند و وضعیت در این بخش نیز خوب است.

وی تاکید کرد: همه جای کشور واحدهای تولیدی در حال فعالیت است و در سه ماه امسال 44 درصد پرداخت تسهیلات افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه وحدت در منطقه گلستان یک سرمایه عظیم است، خطاب به نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: شما می توانید مردم را تشویق به سرمایه‌گذاری و بهینه سازی الگوی مصرف کنید تا اقتصاد مقاومتی تنها به چند پروژه صنعتی معطوف نشود تا این اصل مهم در منازل مردم نفوذ کند.

وی خاطر نشان کرد: ایام هفته دولت برای ما یادآور رشادت های همه شهدا است و این یادآوری‌ها یک تجدید میثاق و پایبندی به مسیر امام و شهداست.

وزیر کشور متذکر شد: اقتصاد مقاومتی امروز به اسلام و انقلاب گره خورده و همه ما باید در این راه تلاش کنیم زیرا

تاکید چندباره مقام معظم رهبری بر نگاه جدی به اقتصاد مقاومتی است.

دکتر رحمانی‌فضلی به ارائه یک گزارش به مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری پیرو این گزارش دستور دادند وزیر کشور گزارشی که به رییس جمهور ارسال می‌کند حتما به من هم ارسال کند و این نشان از نگاه ویژه و حساس ایشان دارد.

وی در پایان ابراز کرد: استانداران باید بر گفتمان اقتصاد مقاومتی تمرکز کنند و آن را به یک فرهنگ تبدیل کنند.

همچنین در این دیدار آیت‌الله نورمفیدی ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: آنچه امروز بسیار مهم است مسئله اقتصادی است و در روایات آمده اگر به فقر درست توجه نکنیم به کفر تبدیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: موضوع اقتصادی مورد توجه پیشوایان دینی ما است و اسلام تنها توجه به مسائل دینی نیست چون اگر توجه صرف به مسائل دینی باعث کم توجهی به مسائل دیگر زندگی شود، فرد در زندگی دچار مشکل خواهد شد.

آیت الله نورمفیدی نورمفیدی بیان کرد: پایه و اساس اقتصاد مقاومتی توجه به تولید و تقویت تولید داخل آن هم تولید متعالی است که به جلو پیش برود.

وی تاکید کرد: با نگاه به جدیت کشور در موضوع اقتصاد مقاومتی می‌توان آینده را پیش‌بینی کنیم و این وحدت و نگاه درست و جدی است که می‌تواند ما را در ایستادگی برابر دشمنان یاری کند.

امام جمعه گرگان با اشاره به تقاصای وزیر کشور بر تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: گفتمان اقتصاد مقاومتی را در مواقع مختلف مورد توجه قرار داده و خواهیم داد اما از نظر صنعت در استان گلستان دچار مشکل هستیم و باید نگاه ما به کشاورزی باشد اما این کشاورزی که در گلستان وجود دارد را قبول ندارم و این کشاورزی آن نیست که باید در کشور وجود داشته باشد.

 ایشان تصریح کردند: کشاورزی ما در گذشته یک مدیریت و سرمایه‌گذاری خوبی داشت و امروز اشتیاق کمتری از سوی مردم در این عرصه وجود دارد.

وی تاکید کرد: آنچه بیشتر در استان باید مورد توجه قرار گیرد مسائل گردشگری است و این باید در صدر توجهات برنامه دولت نیز باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به طرح پروژه توسعه جزیره آشوراده بیان کرد: انتظار دارم هرچه زودتر این موضوع در استان عملیاتی شود و وعده ها در مورد پروژهع گردشگری آشوراده تحقق یابد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به برابری سه استان شمالی در عرصه پتانسیل کشاورزی اظهار کرد: استان مازندران و گیلان از نظر صنعت در جایگاه 10 هستند و ما در رتبه 21 قرار داریم و این بیانگر حرف‌های زیادی است و شاید جاذبه گردشگری باعث رشد صنعت در آن دو استان است.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های دولتمردان در استان گلستان خطاب به وزیر کشور گفت: اختیار استانداران را افزایش دهید زیرا برخی اوقات موانعی پیش می‌آید که اگر توسط استانداران این مسائل حل نشود باعث گره در کار خواهد شد.

لازم به ذکر است پس از این دیدار وزیر محترم کشور جهت حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه راهی مصلای گرگان شد.

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

 

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

 

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

 

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

 

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

 

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .