عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان به مدال آوران تیم ملی کبدی


پیام تبریک استاندار گلستان به مدال آوران تیم ملی کبدی

استاندار گلستان در پیامی کسب مدال نقره توسط تیم ملی کبدی مردان و زنان جمهوری اسلامی اسلامی ایران در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در پیام تبریک دکتر حسن صادقلو به مدال آوران تیم ملی کبدی آمده است: افتخار آفرینی شما دلاور مردان و شیر زنان قلب مردم ایران زمین و البته هموطنان گلستانی را غرق در شور و شعف کرد و پیامی شادی بخش برای ورزش دوستان گلستانی در آستانه اعیاد قربان و غدیر بود.

وی همچنین در این پیام از تلاش غلامرضا مازندرانی و اعظم مقصودلو مربیان تیم مردان و زنان ایران که از خطه سرسبز گلستان هستند تشکر کرد و به آنان دست مریزاد گفت.

دکتر صادقلو حضور پررنگ ورزشکاران گلستانی در تیم ملی کبدی را افقی برای دیگر ورزشکاران دانست و ابراز امیدواری کرد در سایه حمایت مردم و با تلاش روزافزون ورزشکاران گلستانی در آینده شاهد افتخار آفرینی هرچه بیشتر آنان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

لازم به ذکر است تیم ملی کبدی مردان ایران که 7نفر از بازیکنانش را ورزشکاران گلستانی تشکیل می دهند، صبح امروز در فینالی نفس گیر نتیجه را 27 بر 25 به تیم ملی هند واگذار کرد.

همچنین است تیم ملی کبدی زنان ایران که 5 نفر از بازیکنانش گلستانی هستند بامداد امروز در فینال مسابقات با تیم هندوستان روبرو شد و با نتیجه 31 بر 21 باخت.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .