عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختصاص۷هزار میلیارد تومان از یارانه‌ها در بخش سلامت

معاون اجرایی رئیس‌جمهور :

اختصاص۷هزار میلیارد تومان از یارانه‌ها در بخش سلامت

اختصاص۷هزار میلیارد تومان از یارانه‌ها در بخش سلامت

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گرگان گفت: ۷هزار میلیارد تومان از یارانه‌ها در بخش سلامت اختصاص یافت.

محمد شریعتمداری اظهار کرد: نگاه دولت در حوزه سیاست خارجی به‌صورتی است که همه دنیا سیاست خارجی ایران اسلامی را عقل‌گرا و واقع‌بین در فعالیت‌های گوناگون می‌دانند و جمهوری اسلامی ایران همواره به‌دنبال افزایش روابط و توجه بیشتر به عرصه سرمایه‌گذاری‌های مختلف با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

وی افزود: براساس آخرین آمار به‌ دست آمده،ثبت شرکت‌های سرمایه‌گذاری مختلف داخلی و خارجی در کشور 313 درصد رشد داشته که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم شاهد سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در داخل کشور باشیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: در استان گلستان نیز برنامه‌ریزی لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و گلستانی‌های مقیم خارج کشور انجام شده است.

شریعتمداری همچنین درباره آخرین وضعیت پرداخت یارانه گفت: هفت هزار میلیارد تومان به‌جای یارانه مستقیم در بخش سلامت استفاده می‌شود.

وی تأکید کرد: این میزان از محل افزایش حامل‌های انرژی تأمین و در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به‌جای واریز در کارت‌ها در بخش سلامت هزینه می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: براساس قانون در مدت پنج‌ساله قیمت حامل‌های انرژی باید به قیمت حامل‌های انرژی در خلیج فارس برسد.

وی افزود: با این میزان، هزینه دریافت خدمات بیمارستانی برای روستاییان 5 درصد و برای شهرنشینان 10 درصد شده است.

شریعتمداری تصریح کرد: این تصمیم، کارشناسی و متفاوت با روال سابق یارانه‌ها گرفته شد و تلاش بر این است پرداخت یارانه به‌نحوی باشد که در آن منافع ملی، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره برنامه و اهداف این سفر گفت: در راستای طرح توازن منطقه‌ای و بررسی مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های استان گلستان به این استان سفر کرده‌ام.

وی استان گلستان را رنگین‌کمانی از اقوام و مذاهب ایران دانست و گفت: گلستان مرکزی برای ائتلاف و وحدت ملی است که باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود.

 شریعتمداری توسعه خطوط ریلی و هوایی را یکی از راه‌های توسعه گلستان دانست و افزود: به‌زودی با حضور یکی از شرکت‌های هواپیمایی بزرگ کشور در گلستان، ظرفیت پروازهای گلستان افزایش می‌یابد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .