عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت خوبی بین دستگاه های اجرایی با حوزه قضایی در گلستان وجود دارد

استاندار گلستان در دیدار با رئیس سازمان پزشکی قانونی؛

وحدت خوبی بین دستگاه های اجرایی با حوزه قضایی در گلستان وجود دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

وحدت خوبی بین دستگاه های اجرایی با حوزه قضایی در گلستان وجود دارد

استاندار گلستان در دیدار با معاون قوه قضائیه و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار کرد:وحدت و همدلی خوبی در بین دستگاه های اجرایی استان بویژه با حوزه قضایی وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر صادقلو استان گلستان را استانی تازه بناگذاری شده دانست و تصریح کرد: هنوز بسیاری از ادارات استان با مشکلات نیازهای اولیه مواجه اند اما با نگاهی ویژه به دنبال حل مشکلات و توسعه استان هستیم.

همچنین در این دیدار معاون قوه قضائیه و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: حقوق پرداختی به پزشکان این سازمان متناسب با شرایط سخت فعالیت آنها نیست که از جمله نتایج آن کاهش تقاضا برای اشتغال در این مجموعه بویژه در مناطق محروم است.

احمد شجاعی بیان کرد: نبود نظام هماهنگ پرداخت در کشور موجب اختلاف فراوان در پرداختی ها و فاصله معنا دار برخی مشاغل با یکدیگر شده است.

وی ادامه داد: آن چه بیش از همه در پرداخت حقوق و مزایا باید مورد توجه قرار گیرد، تعیین پرداختی متناسب با مهارت و سختی کار سازمان ها است که متاسفانه در زمان حاضر این شرایط در نظام پرداخت کشور حکمفرما نیست.

رییس سازمان پزشکی قانونی بیان کرد: یکی از مشکلات این سازمان برای خدمت رسانی به مناطق محروم کشور، همین پرداختی های اندک است که موجب بی میلی پزشکان برای حضور نقاط کم برخوردار می شود.

شجاعی به نیاز سازمان پزشکی قانونی در احداث ساختمان های جدید و فراهم آوردن امکانات و تجهیزات مدرن اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته روند ساخت و سازهای جدید در پزشکی قانونی بسیار ضعیف بود اما این روند به تازگی تغییر کرده و در حال حاضر همه مراکز استان های کشور برخوردار از ساختمان های جدید با تجهیزات مناسب هستند.

وی به درخواست مسوولان گلستان برای احداث مرکز آزمایشات DNA در این استان اشاره کرد و گفت: هزینه های فراوان تجهیزات و پزشکان متخصص این بخش موجب شده سازمان فقط در 10 استان کشور به عنوان استان های معین و محوری این مراکز را راه اندازی کند.

رییس سازمان پزشکی قانونی بیان کرد: اکنون آزمایش گلستانی ها در مازندران که دارای مرکزی مجهز انجام این آزمایش است انجام می شود اما اگر گلستان در آینده درخواست های بیشتری برای انجام DNA داشته باشد، ممکن است با راه اندازی آن موافقت شود.

وحدت خوبی بین دستگاه های اجرایی با حوزه قضایی در گلستان وجود دارد

 

وحدت خوبی بین دستگاه های اجرایی با حوزه قضایی در گلستان وجود دارد

 

وحدت خوبی بین دستگاه های اجرایی با حوزه قضایی در گلستان وجود دارد

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .