عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت روز گرگان


پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت روز گرگان

پیام استاندار گلستان به مناسبت گرامیداشت روز گرگان

 استاندار گلستان در پیامی روز گرگان را به تمامی شهروندان و علاقه مندان این شهر تبریک گفت و توسعه گرگان را توسعه گلستان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان،متن کامل پیام دکتر حسن صادقلو به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

همواره در مسیر رشد و توسعه علاوه بر نیروی انسانی توانمند، اقلیم سازگار، تاریخ غنی و سترگ نیز محوری تاثیر گذار محسوب می شود.

استان گلستان اگرچه به لحاظ تقسیمات کشوری استانی نوپا و جوان است اما شهرها و روستاهای آن در گذشته تاریخی این کشور نقشی خاص وگاه بی بدیل داشته اند.

گرگان، گنبد کاووس، شهر تاریخی جرجان، دیوار تاریخی گرگان، ایالت استرآباد و ... نشان از جایگاه رفیع این خطه در تاریخ این کشور دارد.

گرگان شهری که هویت، رشد و توسعه آن می تواند تعیین کننده هویت، رشد و توسعه استان باشد، به لحاظ اهمیت در گذشته فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور تاثیر بسزایی داشته و امروز نیز چهره های برآمده از این شهر و بازخورد فعالیت های صورت گرفته در آن در سطح کشور مورد توجه است.

20 شهریور، روزیکه به عنوان روز گرگان نامگزاری شده، می تواند فراتر از یک عنوان سمبلیک، سرآغازی بر توسعه گرگان در روزگار فعلی و آتیه روشن این شهر داشته باشد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی شهروندان گرگانی و مردان و زنان گلستانی امیدوارم با استفاده از همراهی، همکاری، توان و استعداد همه، شاهد رشد و اعتلای روزافزون این شهر و استان در تمامی جوانب توسعه باشیم.

 

حسن صادقلو

استاندار گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2475
  • کد خبر : 24987