عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتبارات بانک ها باید در مسیر آمایش سرزمین تخصیص یابد

استاندار گلستان:

اعتبارات بانک ها باید در مسیر آمایش سرزمین تخصیص یابد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اعتبارات بانک ها باید در مسیر آمایش سرزمین تخصیص یابد

 استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اعطای اعتبارات باید در مسیر توسعه استان باشد، اظهارکرد:آمایش سرزمینی این استان مشخص شده و بانک ها باید اعتبارات خود را به سمت آمایش سرزمین سوق داده و متقاضیان هم سو با توسعه استان را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در دیدار با مدیر عامل، معاونین، روسای حوزه در سطح استان و کارشناسان اداره امور، مدیران ستادی بانک ملی به مناسبت سالروز تاسیس این بانک تصریح کرد:خوشبختانه بانک های استان حرکت خوبی رو در راستای تسهیلات رونق تولید آغاز کرده اند و بانک ملی به عنوان درخت تنومند سیستم بانکی می تواند مدلی تحول آفرین در سطح استان باشد.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت مناسب این بانک در دوره جدید مدیریتی آن، گفت: باید شیوه ها و دستورالعملی که موجبات رشد بانک ملی را فراهم آورده به دیگران نیز ارائه شود تا شاهد رشد آنها نیز در سطح کشور باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت بانک ها در نظام اقتصادی کشور ، یادآور شد: در شرایطی که دولت به لحاظ منابع نمی تواند تحرک خاصی داشته باشد و گاه مردم نیز در تردید سرمایه گذاری هستند، بانک ها می توانند نقش آفرین باید و سرمایه گذاران را ترغیب به سرمایه گذاری نمایند.

استاندار گلستان مسیر مصرف منابع بانکی را مهم دانست و گفت: اگرچه بانک ها باید از بنگاه داری پرهیز کنند اما بانک ها باید بستر لازم را برای بنگاه داری بخش خصوصی ایجاد کنند.

دکتر حسن صادقلو خاطر نشان کرد: امروز یکی از نیازهای استان صنایع بزرگ است و امیدواریم بانک ها با حضور و سرمایه گذاری در این صنایع بتوانند حرکت قدرتمندی را در مسیر توسعه استان به یادگار بگذارند چرا که وجود صنایع بزرگ می تواند نقشی موثر در اشتغال استان داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به طرح کارت های اعتباری که کارمندان می تواند از آن استفاده کنند، گفت: با توجه به کشاورزی بودن استان و حضور کشاورزان باید شرایط استفاده از این طرح برای آنان نیز لحاظ شود و در عین حال کرامت آنها حفظ گردد.

وی همچنین فعالیت بانک ملی در عرصه تسهیلات رونق تولید را مناسب دانست و یادآور شد: با توجه به فاصله تاریخی استان در اعتبارات باید مدیران استان مطالبه گری را از مدیریت کلان داشته باشند. مطالبه گری که از یک قضاوت منطقه ای در راستای یک مطالبه منطقی باشد.

استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات بانک تنها تحلیل اقتصادی ندارد بلکه بانک ها می توانند با ایجاد یک شغل آرامش، ایمان و امید را در جامعه ایجاد کنند.

همچنین در این دیدار مدیرعامل بانک ملی استان گلستان با اشاره به اینکه بانک ملی ایران از سال 1307 تاسیس شده و امروز در کشور 3300شعبه و در یازده کشور شعبه دارد، گفت: اعتماد مردم به بانک ملی حاصل تلاشی 88 ساله است و استان گلستان با 52 شعبه و 684 نفر پرسنل طی سال گذشته رشد خوبی داشته است.

جانعلی رشیدی تصریح کرد: گلستان در مرداد 93 رتبه 38، در مرداد 94 رتبه 33، در اسفند 94 رتبه 31 و در مرداد 95 رتبه سوم کشور را با 28 پله ارتقا کسب کرده است.

وی با بیان اینکه 239 مورد پرونده اعطای تسهیلات در خصوص رونق تولید به بانک ملی ارائه شده، گفت: با همکاری تمامی عوامل بانک برای 173 نفر پرونده اعطای تسهیلات تشکیل شده و تا این لحظه 30میلیارد و 500میلیون تومان به 22 بنگاه اقتصادی ارائه شده است.

وی همچنین با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته، تصریح کرد: نسبت مصارف به منابع استان در مرداد 95 به 116.3 درصد و میزان مطالبات به مصادف به 13.1درصد رسیده است و این حاصل همراهی تمامی پرسنل بانک ملی در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

اعتبارات بانک ها باید در مسیر آمایش سرزمین تخصیص یابد

 

اعتبارات بانک ها باید در مسیر آمایش سرزمین تخصیص یابد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1029
  • کد خبر : 24993