عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید منزلت سرمایه گذاران حفظ شود

استاندار گلستان؛

باید منزلت سرمایه گذاران حفظ شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

باید منزلت سرمایه گذاران حفظ شود

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت جلب و جذب سرمایه گذاران به استان اظهار کرد: باید تلاش کنیم در اقدامات حاکمیتی نظیر دریافت استعلامات با سرمایه گذار همکاری شود و منزلت سرمایه گذاران حفظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در جلسه ای که در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان به عنوان کانون مراجعه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شد، دکتر حسن صادقلو تصریح کرد: تهیه و تنظیم شیوه نامه جامع سرمایه گذاری و نقشه راه استان در این مسیر با محوریت مرکز خدمات سرمایه گذاری و انجام امور اجرایی از طریق پنجره واحد را مهمترین اولویت این حوزه دانست.

وی افزود: پنجره واحد باید به گونه ای باشد که سرمایه گذار دیگر به ادارات مراجعه نکند و برای اقدامات حاکمیتی احترام او حفظ شود و اگر چنانچه سرمایه لازم و اهلیت لازم را دارد مجوز های مورد نیاز جهت سرمایه گذاری به او ارائه شود و از او در ادامه مسیر حمایت گردد.

استاندار گلستان با تاکید بر عنصر زمان در سرمایه گذاری ، خاطر نشان کرد: باید اقدامات بصورت نظام مند انجام شود و به محیط های مورد علاقه سرمایه گذاران توجه گردد.

دکتر صادقلو یادآور شد: باید پنجره واحد در دستگاه ها بصورت فرهنگ مطرح شود و ظرفیت های اقتصاد مقاومتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین در این جلسه که مباحث پنجره واحد سرمایه گذاری، مشارکت ها و سرمایه گذاری ها مطرح شد، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان گزارشی از فعالیت های این مرکز پیرامون عملکرد اجرائی، سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری، تور مجازی و آمار سرمایه گذاری خارجی استان را ارائه کرد. داود طبرسا همچنین بر تاثیر گذاری مرکز خدمات سرمایه گذاری و نقش آن در اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی در استان مطالبی را عنوان کرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .