عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فهم شناسی امنیت در جامعه باید مورد پژوهش قرار گیرد

استاندار گلستان در دیدار با فرماندهان انتظامی استان؛

فهم شناسی امنیت در جامعه باید مورد پژوهش قرار گیرد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فهم شناسی امنیت در جامعه باید مورد پژوهش قرار گیرد

استاندار گلستان با بیان اینکه در مسئله امنیت باید یک مفاهمه عمومی در جامعه شکل گیرد، گفت: در حوزه پژوهش باید فهم شناسی امنیت مورد بررسی قرار گیرد و جامعه باید از نقش موثر نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه آگاه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در دیدار با فرماندهان و مسولان انتظامی استان در آستانه هفته ناجا، تصریح کرد: امنیت در جامعه مسئله بسیار مهمی است و عادی ترین تا عالی ترین مردم جامعه ، بدان نیازمند هستند.

وی با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام (ص)در خصوص امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت مجهول، گفت: این حدیث نشان از ارتباط این دو بال به عنوان ظرفیتی برای پرواز دارد و بدون امنیت، سلامت روحی ایجاد نمی شود.

وی افزود: همچنین جامعه باید آگاه شود که در نبود امنیت چه خطرات و آسیب هایی متوجه کشور خواهد شد.

استاندار گلستان بر لزوم ارتباط بیشتر نیروی انتظامی با مردم نیز تاکید کرد و گفت: اگر چه ماموران و پرسنل ناجا موفق به برقراری ارتباط و تعامل دوستانه با مردم شده اند، اما این رفاقت ها در راستای برقراری همکاری های بیشتر باید توسعه پیدا کند.

دکتر صادقلو ادامه داد: ممکن است عده ای از مردم به طور دقیق از اهمیت و حساسیت کار ناجا آگاه نباشند که دوستانه بودن ارتباط دو طرفه علاوه بر حل این مشکل به همکاری بیشتر مردم با ناجا خواهد انجامید.

وی به عوامل برقراری و پایداری حکومت ها نیز اشاره کرد و افزود: رهبری ، قانون و مردم عامل اصلی بقای حکومت ها هستند که اگر توازن میان این عوامل برقرار نباشد ،آن کشورها آسیب خواهند دید.

استاندار گلستان بیان کرد: خیلی از حکومت های طاغوتی به دلیل ناهماهنگی این بخش ها دچار مشکل شده و نابود شده اند.

وی افزود: خوشبختانه ایران اسلامی با توازن مطلوب میان این سه بخش مهم و با امنیت کامل در حال حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

وی نیروی انتظامی را سربازان عیان و مستمر در ماموریت دانست و افزود: نگرانی و شرایط آماده باش همیشگی سختی کار نیروی انتظامی است و گاهی آنقدر موضوع امنیت برای مردم حالتی عادی به خود می گیرد که مردم اهمیت وجود آن را درک نمی کنند.

وی افزود: باید آموزش های نرم افزاری به مردم افزایش یابد و جامعه با خود هشداری به تقوای امنیتی نزدیک شود.

همچنین در این دیدار سرهنگ جاویدان فرمانده انتظامی استان گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی در سطح استان بیان کرد و گفت: افتخار می کنیم که مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را مجاهد می داند و مردم آن را خادم خود قبول دارند.

وی افزود: امنیت بطور همیشگی در حال تولید باشد و اقشار، نهادها، و سازمان ها تکالیف خود را در راستای برقراری امنیت پایدار انجام دهند.

لازم به ذکر است نهم تا پانزدهم مهر ماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

 

فهم شناسی امنیت در جامعه باید مورد پژوهش قرار گیرد

 

فهم شناسی امنیت در جامعه باید مورد پژوهش قرار گیرد

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .