عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لازم است برای مرمت و احیا دیوار دفاعی گرگان کار ویژه ای انجام دهیم

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور :

لازم است برای مرمت و احیا دیوار دفاعی گرگان کار ویژه ای انجام دهیم

لازم است برای مرمت و احیا دیوار دفاعی گرگان کار ویژه ای انجام دهیم

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت : لازم است برای مرمت و احیاء دیوار دفاعی گرگان کار ویژه ای انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت : تلاشهای صورت گرفته توسط این اداره کل و حمایت های مدیران ارشد استانی و کشوری مخصوصا حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده معزز  ولی فقیه در استان و جناب آقای دکتر صادقلو استاندار محترم و جناب آقای سلطانی فر رییس محترم سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور از طرح مرمت و احیاء دیوار دفاعی گرگان، موجب شده است که دیوار دفاعی گرگان به یک دغدغه ملی تبدیل شود.

وی تشریح کرد : در تاریخ 29 شهریور 1395 در همین خصوص به جناب آقای دکتر سلطانی فر نامه ای نوشتم که ایشان در هامش نامه خطاب به جناب دکتر طالبیان معاونت محترم میراث فرهنگی و جناب آقای کریمی ذیحساب محترم سازمان نوشتند : "با سلام، لازم است برای مرمت و احیا این دیوار کار ویژه ای انجام دهیم و از اعتبارات دولتی ملی و استانی کار جدی انجام پذیرد.انشاء ا... حداکثر ظرف یک ماه آینده سفری به گلستان انجام و در این رابطه تصمیم گیری خواهیم نمود. "

ابراهیم کریمی در پایان ابراز امید واری کرد: در این سفر با نگاه مثبتی که وجود دارد تصمیمات خوبی برای احیاء دیوار دفاعی گرگان اتخاذ خواهد شد که ان شاء ا... موجب تحول اساسی در گردشگری استان و کشور خواهد شد.

 

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .