عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دشمن پژوهی، یک ضرورت در شناخت معارف عاشوراست

استاندارگلستان در حسینیه صابری شهرمزرعه کتول؛

دشمن پژوهی، یک ضرورت در شناخت معارف عاشوراست

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دشمن پژوهی، یک ضرورت در شناخت معارف عاشوراست

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بسیاری از تفکرات در قبال عاشورا موضع دشمنی دارند و عاشورا ستیزی را در پیش گرفته اند، اظهار کرد: درشناخت معارف عاشورا و عاشوراپژوهی ، دشمن پژوهی یک ضرورت است و نباید از آن غفلت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکترحسن صادقلو در مراسم عزاداری شب نهم محرم و در حسینیه صابری شهر مزرعه کتول ، تصریح کرد: عزاداری تنها برای مکتب حسین(ع) کافی نیست و باید اسلام را ازحادثه کربلا جستجونماییم چراکه درکربلا همه چیز اعم از اخلاق، دینداری، آزادگی ومردم داری وجود داشت.

وی افزود: :مسئولیت ما در قبال عاشورا فقط در محرم نیست بلکه در همه زمانها مسئولیت ما خطیر است و مطالبی هم که در این مسیرمی گوییم خطیر و حساس است.

وی یادآور شد: امام حسین(ع) بدنبال مکتب سازی دائمی از حادثه کربلا بود، همانگونه که فلسفه اسلام مکتب سازی برای همه دوران است و ما شاهدیم که با گذشت اعصار و قرون این مکتب همچنان زنده و پاینده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه حوادث تلخ پس از عاشورا نیاز به تحقیق و بررسی دارد، گفت: درقضییه عاشورا باید برای کسانی گریه کرد که حادثه عاشورا را ایجاد کرده اند و متاسفانه درحادثه عاشورا و معرفی آن گاهی کم لطفی هایی درحق اباعبدالله الحسین (ع) صورت می گیرد.

دکتر صادقلوگفت: نسل جدید باید به تحریفات عاشورا وکربلا حساسیت نشان دهد و تحقیق کند چرا که پیجیدگی شناخت و معرفت عاشورا از سوی دشمن بسیار جدی است و هدف استکبار با روش های مختلف گرفتن مکتب کربلاست.

وی با اشاره به تحقیقات علمی درکشورهای غربی درخصوص عاشورا ، خاطر نشان کرد : باید مراقب این حرکات دشمنان باشیم و همین جاست که دشمن پژوهی نیاز عاشوراییان است.

دشمن پژوهی، یک ضرورت در شناخت معارف عاشوراست

 

دشمن پژوهی، یک ضرورت در شناخت معارف عاشوراست

 

دشمن پژوهی، یک ضرورت در شناخت معارف عاشوراست

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .